Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطر و سنگاپور یک قرارداد گازی بلند مدت امضا کرده اند. این قرارداد برای تحویل گاز طبیعی مایع LNG از قطر به سنگاپور است. سوختی که امروزه برای مقابله با تغییرات اقلیم به عنوان سوختی مطرح شده است که بیشترین رشد را در میان بقیه فسیلی تجربه می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، بخش صنایع گاز طبیعی تحت فشار هستند تا انتشارات خود را کاهش دهند تا با تغییرات اقلیم مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این قرارداد 10 ساله که بین قطر پترولیوم و شرکت انرژی پاویلیون امضا شده است سنگاپور سالانه 1.8 میلیون تن تا سال 2023 گاز طبیعی مایع از قطر خواهد خرید.

پاویلیون انرژی یک شرکت دولتی سنگاپوری است.

قطر در نظر دارد میزان تولید ال ان جی خود را تا سال 2027 از 77 میلیون تن فعلی به 126 میلیون تن در سال برساند.

سنگاپور پیش از این هم به دنبال کاهش انتشارات کربن خود بوده است و بنابراین به دنبال خرید سوخت های کربن خنثی است.

برچسب هاسنگاپور قطر قطر پترولیوم (Qatar Petroleum)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: سنگاپور قطر قطر پترولیوم Qatar Petroleum آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم رحیمی نیا، صبح سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان قلعه گنج ضمن تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در این شهرستان گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی، در تقویت منابع آبی، بهبود تولیدات کشاورزی و رونق کسب و کار نقش مؤثری دارد.

وی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قلعه گنج افزود: طرح‌های منابع طبیعی اقدامات زیر ساختی بوده و اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری این شهرستان تخصیص داده شده است.

وی، افزود: با توجه به شروع فصل گرما و احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها، توجیه و آموزش عموم افراد جامعه به عنوان مؤثرترین عامل در پیشگیری و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی عرصه‌های منابع ملی ضرورت دارد

رحیمی نیا، افزود: ادارات ذیربط، بخشداری‌ها، اعضای شورای اسلامی، دهیاران و… با برنامه ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت‌های موجود می‌توانند در خصوص اطفای به موقع حریق‌های احتمالی همکاری لازم را با مجموعه منابع طبیعی داشته باشند.

فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی، از اجرای طرح‌های منابع طبیعی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی نقش مهمی در توسعه جامعه دارد و ما همواره از این منابع حمایت می‌کنیم.

محمد فلاح کهن، با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت خوبی در زمینه‌ی منابع طبیعی دارد افزود: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاری است که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه در حفظ، نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده مسئولیت داریم.

کد خبر 6099357

دیگر خبرها

  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • قبض‌های نجومی برق در تابستان
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند