Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی روز سه شنبه در مراسم امضای این تفاهم نامه بر تعامل و همکاری متقابل دستگاه ها و سازمان های مختلف استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در ایجاد اشتغال پایدار جامعه ایثارگری تاکید کرد.

عباس پورحسن هدف اصلی از تفاهم نامه فوق را کمک به تأمین اشتغال ایثارگران جویای کار و کوشش مضاعف برای دستیابی به اهداف تفاهم‌نامه مادر بین بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری آذربایجان شرقی دانست و اظهار داشت: اطلاع ‌رسانی و شناسایی ایثارگران متقاضی و واجد شرایط بهره‌مندی از خدمات، هدایت شغلی و ارائه خدمات مشاوره شغلی، حمایت از ایثارگران در سپری کردن دوره‌های فنی، مهارتی و تخصصی و هدایت و راهنمایی ایثارگران جهت استفاده از ظرفیت‌های اعتباری و مالی از جمله اهداف دیگر این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه فعالیت‌ها و طرح‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های ملی، بین‌المللی و سراسری صنایع ‌دستی و ایجاد بازارچه‌های دائمی و موقت صنایع ‌دستی؛ همکاری در تعمیق فرهنگی و تربیتی فعالیت‌های اردویی و راهیان نور ایثارگران را از مفاد این تفاهم‌نامه برشمرد.

پورحسن یکی از مفاد تفاهم نامه فوق را ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز بیان و اضافه کرد: با همکاری هر دو دستگاه مزبور در تلاشیم تا گلزار شهدای تبریز در فهرست آثار ملی ثبت شود و در این خصوص اقداماتی چون شناسایی، مستندسازی و تهیه و تدوین پرونده گلزار شهدا انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان حفاظت و مرمت از موزه شهدا و ارائه راهکارهای مناسب و اصولی در حفظ آثار تاریخی و هنری بنیاد بسیار مثمر ثمر خواهد بود، گفت: سه کارگروه با عنوان اشتغال، گلزار شهدا و اسناد شهدا با همکاری هر دو مجموعه تشکیل و انجام اقدامات لازم در خصوص اجرایی شدن تفاهم نامه در دستور کار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از قرارگیری ثبت مزار و گلزارهای شهدای استان در دستور کار میراث فرهنگی خبر داد و افزود: اهداف جامع این تفاهم‌نامه براساس ظرفیت‌های دو دستگاه بررسی و اجرایی می شود.

احمد حمزه زاده همچنین از واگذاری کمپ‌های گردشگری منتخب احداث‌ شده به ایثارگران با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی و بنیاد شهید خبرداد و اظهار داشت: در راستای پیشبرد اهداف توسعه موزه شهدای تبریز، بازدیدهای دوره‌ای برای بررسی و نظارت روند عملیاتی توسط متخصصان امور موزه‌ای استان به ‌صورت مستمر در حال انجام است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اشتغال زایی جهانگردی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال زایی جهانگردی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اشتغال زایی جهانگردی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تفاهم نامه میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود