Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:05:26 GMT

زمین‌خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی در چلاو آمل

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۸۷۵۲

زمین‌خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی در چلاو آمل

حسین حسین زاده گفت: در محورهای مختلف به ویژه در چلاو شاهد زمین خواری و هنجارشکنی های اخلاقی هستیم و خانه بصورت اینترنتی اجاره داده می‌شود، به همین خاطر چندین جلسه در آمل و بابل انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حسین حسین زاده عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نامناسب بودن ورودی این شهر اظهار کرد: با وجود شهرک صنعتی، ظرفیت گردشگری، توریستی و مذهبی ، باید ورودی خوبی داشته باشد، ورودی چهاربانده شده و امکانات روشنایی فراهم شود که این امر یک تنه میسر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی وجود بانک را برای امامزاده عبدالله لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: با وجود جمعیت این شهر و روستاهای اطراف وجود بانک ضروری است که متاسفانه در گذشته یک بانک وجود داشت که  آن هم تعطیل شده است.

امام جمعه امامزاده عبدالله (ع)تصریح کرد: خیلی از ضعف ها مانند میدان دماوند و ورودی شهر باید کمیته انطباق تایید کندو برخی مشکلات باید شهرستان و استان ورود پیدا کنند، برخی از ادارات شهر در حد رفع تکلیف اختیار دارند و برای کارهای باید مدیران شهرستان تایید کنند.

وی با بیان کوه خواری و جنگل خواری در امامزاده عبدالله (ع) اظهار کرد: در محورهای مختلف بخصوص در چلاو شاهد زمین خواری و هنجارشکنی‌های اخلاقی هستیم و خانه  بصورت اینترنتی اجاره داده می شود، به همین خاطر چندین جلسه در امل و بابل انجام شد.

حسین زاده در خصوص حرم امامزاده عبدالله (ع) خاطرنشان کرد: ساختمان حرم حدود 12 سال است که تخریب شده است و در ابتدا با تاخیر انجام شد، اما در چهار سال اخیر سرعت خوبی در ساخت حرم داشتیم.

وی با تاکید اینکه در مبارزه با کرونا فعالیت های خوبی انجام شد، مطرح کرد: علاوه بر ستاد رزمایش کمک مومنانه ، بخش ستاد پشتیبان رزمایش کمک مومنانه تشکیل شد و با همدلی و در کنار رسانه کمک های خوبی انجام شد.

امام جمعه امامزاده عبدالله (ع) این شهر را دارای ظرفیت بالایی دانست و بیان کرد: بخاطر حضور امامزاده عبدالله (ع) که شهرت ملی دارد و از افتخارات این شهر محسوب می شود و همچنین وجود شهرک صنعتی و وسعت پتانسیل بالای این شهر محسوب مشود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امامزاده عبدالله انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل