Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های بیمه‌گذار استان باید در ارائه خدمات به بیمه شونده تسهیل‌گری لازم را انجام دهند، زیرا این موضوع مطالبه امروز جامعه بوده و هزینه‌ای متوجه خانواده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بیمه‌ها که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به ابتلای دنیا، ایران و استان زنجان به ویروسی که ذهن‌ها و دل‌های جامعه و همه شهروندان را متوجه خود کرده است، اظهار کرد: این ویروس بر همه تار و پود اقتصادی، اجتماعی، جسمی، روانی و معیشتی مردم تاثیر گذاشته که نیازمند یک همت عمومی برای مساعدت به هم و عبور از بحران کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان تاکنون، ۱۲۲ میلیارد تومان زنجانی‌ها در قالب‌های نقدی و غیرنقدی کمک‌های انسان‌دوستانه برای حمایت از بخشی از جامعه که معیشت آن‌ها بر اثر کرونا آسیب دیده، کمک کرده‌اند، افزود: اکنون بار مراجعه به بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، آزمایشگاه‌های این استان بیشتر شده ولی در بخش‌هایی نیز بار مراجعه‌کننده کم‌تر شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه فلسفه وجود بیمه، ایجاد فضای طمأنینه و آرامش برای فردی که سرمایه و موجودی خود را بیمه می‌کند، است‌، تصریح کرد: دستگاه‌های بیمه‌گذار استان باید در ارائه خدمات به بیمه‌شونده تسهیل‌گری لازم را انجام دهند، زیرا این موضوع مطالبه امروز جامعه بوده و هزینه‌ای متوجه خانواده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید بیمه‌ها پرداختی‌ها را به موقع پرداخت کنند، ادامه داد: یک خطای آزمایشگاهی می‌تواند فرد را به مرز مرگ برساند، بنابراین از آزمایشگاه‌های استان انتظار داریم در انجام آزمایش دقت و کیفیت لازم را لحاظ کنند، زیرا به تشخیص پزشک و کاهش سبد هزینه خانوار دولت و جامعه کمک می‌کند.

مرادی‌نافچی با اشاره به مشکلات موجود در بحث کیت تشخیص کرونا، اظهار کرد: تاکنون در استان زنجان هیچ آزمایشگاهی پلمب نشده است، زیرا مصداق عینی که اعلام کند مرجعی دارای تخلف است، وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خدمات به بیمه شدگان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود