Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین در نخستین جلسه برنامه ریزی بیست و هشتمین دوره هفته کتاب استان قزوین که با هدف برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته کتاب با حضور مدیر کل کتابخانه های قزوین، معاونت و کارشناسان ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، برگزار شد؛ گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با شعار دانایی و مانایی در استان با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی به صورت مجازی از ۲۴آبان لغایت ۳۰آبان ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: تعامل، هماهنگی، برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های محتوایی با سازمان ها و نهادهای مردمی و فرهنگی استان در این دوره مورد تاکید است و براین اساس؛ برنامه های متنوع و جذابی در طول دوره برگزار می شود.
محمدبیگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، جلسات نقد و بررسی و رونمایی از کتاب، برگزاری نشست های کتابخوان، مسابقات کتابخوانی برای کودکان و بزرگسالان، ارتباط با رسانه ها و مردم، تولید مستند و معرفی کتاب در حوزه های صدا و سیما، برگزاری برنامه های ویژه دانش آموزان، عضویت رایگان، جشن کتاب و کتابدار و کتابخوانی استان و همچنین برنامه های ابتکاری مانند مسابقه کتابخوانی ویژه کتابداران، مسابقه کتابخوانی در سامانه سماک،مسابقه نقاشی،نشست های تخصصی  کتابخوان،برنامه ویژه کودک و نوجوان، افتتاح میز مرجع مجازی را از جمله برنامه های استان قزوین در هفته کتاب عنوان کرد که همه این برنامه ها به صورت مجازی یا در پلتفرم اسکای روم برگزار می شود.

48

کد خبر 1453969

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین برگزار می شود هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین