Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق پاری‌سن‌ژرمن نه تنها احتمال انتصاب او به عنوان جانشین سرمربی فعلی این تیم را رد نکرد، بلکه به آن تمایل نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو موتا نه تنها از رد شایعه مربیگری‌اش در پاری‌سن‌ژرمن خودداری کرد، بلکه می‌گوید از شنیدن آن حس خوشایندی به او دست داده است.

قرارداد توماس توخل سرمربی آلمانی فعلی تیم فوتبال ژرمن سال 2021 به پایان می‌رسد و طبق گزارش‌های منتشر شده در فرانسه لئوناردو مدیرورزشی PSG تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشینان توخل مطرح و از تیاگو موتا بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا هم به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده شده است.

موتا که سابقه هدایت تیم فوتبال جنوای ایتالیا را دارد، به شبکه RMC اسپورت گفت: اینکه مردم درباره من صحبت می‌کنند مایه مباهات و نکته مثبتی است. این باعث افتخار و خرسندی من است. خوشحالم که هنوز هم مورد توجه هواداران باشگاهی هستم که بخش بیشتر دوران بازی‌ام را در آن سپری کردم. امیدوارم که یک روز بتوانم پاسخ اعتمادی که به آنها من نشان می‌دهند را بدهم.

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن بدون نیمار و امباپه جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد

موتا افزود: من به فوتبال هجومی علاقه دارم اما به منظور ارائه فوتبال هجومی شما باید تیمی پویا داشته باشید که همه فضاها را به خوبی پر و حمله کند. برای این کار شما باید ریسک‌پذیر باشید. برای آوردن پویایی به فوتبال هم باید توپ را خیلی سریع پس بگیرید. وقتی صاحب توپ باشید، هر کاری که بخواهید می‌توانید انجام دهید و فکر می‌کنم که تیمی مانند پاری‌سن‌ژرمن هم قدرت تطبیق دادن خودش با چنین سبکی از بازی را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توماس توخل پاری سن ژرمن توماس توخل پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند