Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر حیدری با اعلام تعطیلی و ضدعفونی مستمر شهر، جهت مقابله با کرونا گفت: همکاری و همدلی مردم و مسئولین برای مقابله با شیوع کرونا در سرپل ذهاب امری ضروری و مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر حیدری شهردار سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور واعلام وضعیت قرمز در شهرستان سرپل ذهاب و براساس تصمیم ستاد مقابله باکرونا علاوه بر بازار شهر تمامی پارکها و ورودی های آرامستان شهر توسط شهرداری مسدود و بسته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از شهروندان عاجزانه خواهش کرد که از حضور در این مکانها بخصوص حضور در مراسمات عزا و خاکسپاری خودداری کنند.

حیدری با اشاره به اینکه شهرداری همواره بصورت مستمرکلیه معابر و اماکن عمومی مانند پایانه مسافربری،جایگاههای پمپ بنزین،تاکسی ها،کشتارگاه،وسرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر را ضدعفونی می کنند از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی لازم ازحضور غیرضروری درسطح شهرخودداری کنند.

شهردارسرپل ذهاب درپایان ضمن قدردانی ازهمکاری مردم وکلیه ادارات وارگانها اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند و همراهی آحاد مختلف جامعه در رعایت بهداشت فردی و عمومی،هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در دشت ذهاب

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا از برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در محل یادمان این شهید واقع در دشت ذهاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیر سلیمان طاهری امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه و سایر استان‌های کشور مراسم گرامیداشتی به مناسبت سالروز رشادت شهید شیرودی در عملیات آزادسازی بازی دراز در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت در یادمان شهید شیرودی واقع در تپه روستای زرین‌جوب در شهرستان سرپل ذهاب با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرتیپ دوم محسن صادق‌نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

کد خبر 751790

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • باقری:همکاری تهران و دوشنبه برای مقابله با تروریسم ضروری است
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در دشت ذهاب
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب