Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:15:16 GMT

از اشتباهات هر ساله داوران خسته شدیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۵۰۰

از اشتباهات هر ساله داوران خسته شدیم

پانصد و نود و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن به ۳ بازیکن دیگر نیاز دارد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. رضایی گفته تیم ذوب آهن کمبود بازیکن دارد و گاندوها حداقل ۳ بازیکن دیگر نیاز دارند که مدیران این تیم برای جذب آنها باید اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص اظهار کرده: در هر کدام از خطوط حمله، میانی و دفاع یک بازیکن نیاز داریم. این بازیکنان مشخص شده و امیدوارم آنها هرچه زودتر جذب شده تا بتواند در هفته دوم از آنها استفاده کند.
"آقای گلی؟ ۲۹ بازی دیگر باقی مانده است" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های دارکو بییدوف دارد. بییدوف در مورد شانس آقای گلی در لیگ امسال گفته: نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم. تنها یک بازی انجام شده و هنوز ۲۹ بازی دیگر مانده و هزار و یک اتفاق نیافتاده در پیش است. اصلاً نمی‌خواهم فکرم را به این مسائل متمرکز کنم. همانطور که گفتم موفقیت ذوب آهن چیزی است که ذهنم را به آن مشغول می‌کنم نه آقای گل شدن!

"از اشتباهات هر ساله داوران خسته شدیم " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های وحید محمد زاده دارد. محمدزاده با گلایه از تکرار اشتباهات داوری علیه ذوب آهن بود، گفته: خسته شده‌ایم از اینکه هر سال تا این اندازه در مورد مسائل داوری صحبت کرده‌ایم. قطعاً قصد و غرضی نیست؛ این را می‌دانیم. ولی سال گذشته خیلی امتیاز از ما گرفته شد و امسال هم دوباره این اتفاق در حال رخ دادن است. وی افزوده: پنالتی اخیر، اشتباه فاحشی بود که از داور با کیفیت مسابقه بعید بود اما به هر حال رخ داد و ۲ امتیازی که در جیب ما بود، از ما گرفتند. متأسفانه دقیقه ۹۵ نتیجه بازی را تغییر دادند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 454664

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

کد خبر 849271 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال