Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجب زاده گفت: هدف از برگزاری رویداد "وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال" تنها برگزاری یک رویداد نیست بحث بهره بردن از یک سری زیرساخت ها و فرایندها برای کسانی که تمایل دارند از تجریبات دیگران استفاده کنند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رجب زاده» امروز(۲۰ آبان) در نشست خبری پیش از رویداد "وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال" در سازمان همیاری شهرداری استان ها برگزار شد؛ اظهار داشت: از حدود 6 ماه پیش بحث شروع به کار توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان سه جامعه هدف دارد، جامعه هدف اول مدیران شهری بالاخص شهرداران، جامعه هدف بعدی کارشناسان و معاونین شهرداری ها و جامعه هدف سوم جوانان مستعد و علاقه مندی که در سطح استان زمینه ای برای بروز و ظهور استعدادهای خود دارند.

 

وی با بیان اینکه شورا از قسمت های مختلف که پارک علم و فناوری یکی از ارکان اصلی آن است و اتاق بازگانی و موسسه آموزش و تحقیقتات سازمان در این خصوص کمک گرفته است؛ افزود: سعی کردیم بیشتر افرادی درگیر این کار شوند که دغدغه دارند و همسو با اهدافی که برای کلیت کار دیده شده است.

 

رجب زاده با اشاره به اینکه برای این رویداد از چند میهمان دعوت کردیم که بیشتر تکیه بر توان داخلی داشتند و از تجربیات آنها استفاده کردیم؛ گفت: هدف از برگزاری این رویداد تنها برگزاری یک رویداد نیست بحث اندیشی، یک سری زیرساخت ها و یک سری فرایندها برای کسانی که تمایل دارند از تجریبات دیگران استفاده کنند تعریف کردیم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسب و کار دیجیتال جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری