Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:23:50 GMT

تقابل تدارکاتی نصرتی و عنایتی با برتری هوادار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۵۸۲

تقابل تدارکاتی نصرتی و عنایتی با برتری هوادار

تیم هوادار و پارس جنوبی در ادامه مرحله آماده سازی حضور در لیگ دسته اول امروز در دیداری تدارکاتی برابر یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که دومین فصل حضورش روی نیمکت تیم هوادار را پشت سر می‌گذارد، امروز تیمش را در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم تازه سقوط کرده به لیگ آزادگان (پارس جنوبی جم) فرستاد که در نهایت با نتیجه دو – یک به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت تیم پارس جنوبی در فصل جدید برعهده محمد نصرتی است که در نیمه اول با تک گل علی عباسی از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم این هوادار بود که با دو گل صادق رضانیا و علیرضا یارلو توانست نتیجه را تغییر دهد و هوادار این جدال تدارکاتی را با پیروزی خاتمه داد.

 

هوادار تهران محمد نصرتی (سرمربی) گل ریحان البرز دسته یک غلامرضا عنایتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز دسته یک غلامرضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند

ممکن است لوییز انریکه مدافع چپ جوان خود را در تقابل با دورتموند در اختیار نداشته باشد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) در استادیوم زیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش اکیپ، این احتمال وجود دارد که نونو مندس به دلیل آسیب‌دیدگی، در تقابل امشب غایب باشد. این مدافع پرتغالی که در فصل جاری متحمل مصدومیت‌های زیادی شده، تمرینات روز سه‌شنبه تیمش را نصفه و نیمه رها کرد و نتوانست آن را به طور کامل پشت سر بگذارد. هنوز نوع و شدت مصدومیت نونو مندس مشخص نیست و در نتیجه، حضور او در تقابل حیاتی پاریسی‌ها برابر دورتموند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت غیبت مندس، لوییز انریکه مجبور است از لوکاس برالدو یا لوکاس هرناندز در پست دفاع چپ استفاده کند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد