Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@08:20:57 GMT

برترین مدل های استند آرایشی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۲۹۹۶۰

امروزه وسایل آرایشی متنوعی وارد بازار شده که همین موضوع باعث به هم ریختگی کشو و میز آرایش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با فضای محدود آپارتمان ها باید زمینه ای فراهم شود تا این فضا همواره منظم و مرتب باشد. بخشی از این هدف با فراهم کردن استند آرایشی امکان پذیر خواهد شد. اولویت افراد زیادی داشتن نظم و ترتیب است، این نظم موارد زیادی را همراه خود دارد که یکی از آن ها آرامش خاطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه وسایل آرایشی متنوعی وارد بازار شده که همین موضوع باعث به هم ریختگی کشو و میز آرایش می شود. اخیرا میزان مصرف وسایل آرایش بسیار بالا رفته و همین موضوع باعث شده تا به وسایلی نظیر استند و ارگانایزر آرایشی بیشتر احساس شود. استفاده از این استندها بسیار آسان بوده و دسترسی به تمام لوازم آرایش به صورت یکجا فراهم شده است. این محفظه ها از وسایل آرایشی شما محافظت می کنند و از آسیب دیدن آن ها پیشگیری می کنند. با کمک استند های آرایشی دیگر نگران صدمه دیدن وسایلتان نخواهید بود و بدین گونه لوازم شما از آسیب حفظ خواهند شد.

 

انواع استندهای آرایشی

این روزها استفاده از انواع استند ها بیشتر از همیشه به چشم می خورد، و بسیاری از افراد علاقه دارند، که از انواع استندهای مختلف استفاده کنند.

استند آرایشی چهار کشو استند آرایشی سه کشو استند آرایشی شش کشو استند آرایشی هفت کشو استند آرایشی جواهرات استند رژ پک استند سه کشو پک استند هفت کشو پک استند چهار کشو استند هشت کشو استند  ده کشو پک استند شش کشو پک استند هشت کشو استند گوزن استند آرایشی دو کشو پهن استند لاک و کرم استند آرایشی 5 کشو

همان گونه که می بینید تنوع محصولات بسیار بالاست، این تنوع محصولات بدان جهت است که تمام نیازهای کاربران را پوشش داده و بتواند نظم و ترتیب را برای آن ها رقم بزند.

جنس استندهای آرایشی از چیست؟

اگر در بازار یا فروشگاه های آنلاین جستجو کرده باشید خواهید دید که حتی استندهای متنوعی از نظر جنس به بازار عرضه شده اند. برخی از این استندها قابلیت شستشو دارند و بدنه شفاف آن ها می تواند به شما بفهماند که کدام لوازم در کدام بخش قرار دارد. استحکام و تنوع این گونه از استندها بسیار زیاد است و در طرح های گوناگونی روانه بازار شده اند. به جرات می توان گفت که پرکاربرد ترین نوع استند، همین طرح است. جنس این استندها از ورق های پلکسی شفاف است که در بعضی مدل ها در کف کار از ورق های مشکی رنگ بهره می گیرند. این مدل از استندها با دقتی که در طراحی آن ها به خرج داده شده انعطاف بسیار بالایی دارند و می توان گفت چند منظوره هستند. سایر استند های موجود در بازار عبارت است از چوبی، ام دی اف، چرم و پلاستیک. این نوع استندها استحکام و انعطاف طرح مذکور را ندارند ولی باز به عنوان استند و جایگاهی که بتوان از آن به عنوان محفظه ای جهت نظم دهی بهره برد، کارآمد هستند. به خصوص نوع ام دی اف آن که از آن به عنوان استند سشوار استفاده می شود.

 

خرید اینترنتی استند لوازم آرایش

همان گونه که مشخص است خرید حضوری منجر به اتلاف وقت و هزینه خواهد شد. تنوع و نوع چیدمان اجناس در خرید آن ها تاثیر بسزایی دارد. بنابراین باید سازوکاری فراهم شود تا افراد بتوانند به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. در فروشگاه های سنتی تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن یک کالا بسیار دشوار است ولی در فروش آنلاین با زمینه ای که فراهم شده افراد به راحتی قادر به اصل یا تقلبی بودن محصول پی می برند. برخی از فروشگاه ها به جای آن که محصولاتی را عرضه کنند که متریال مرغوبی در آن به کار رفته، اجناسی را ارائه می کنند که مواد اولیه آن ها کیفیت لازم را ندارد. از این رو اگر قصد دارید به صورت اینترنتی خرید کنید، باید از سایت های معتبر و مشهور برای خریدهای اینترنتی خود استفاده کنید.

جمع بندی

استفاده انواع ارگانایزر آرایشی، انواع نرده باغچه، انواع گلدان آکواریومی، انواع لوازم تزیینی، انواع لوازم آشپزخانه و انواع لوازم کادویی این روزها با استقبال زیادی روبه رو شده است. از این رو شما می توانید اگر قصد نظم دهی و مرتب کردن وسایل آرایشی و سایر وسایل ریز خانگی خود را دارید، از انواع استند های زیبا و کاربردی استفاده کنید. از این رو بهتر است اگر قصد خرید انواع استندهای آرایشی را دارید، از محصولات مجموعه بزرگ ویژن پلاست دیدن کنید، چراکه در سایت visionplast.co با هجومی از انواع استندهای زیبا و کاربردی روبه رو می شوید، که برای شما جذاب هستند.  این روزها شرکت ویژن پلاست با به کارگیری برترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا توانسته محصولاتی را تولید کند که در کیفیت و زیبایی حرف اول را می زند. در واقع خاص ترین و لوکس ترین لوازم خانگی در بازار داخلی مربوط به این شرکت می باشد. این محصولات علاوه بر این که نیاز اساسی افراد را مرتفع می سازد، از جذابیت و استحکام بسیار زیادی برخوردار است، که می تواند دست مشتری را در انتخاب انواع کالای مورد نظر خود باز بگذارد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: وسایل آرایشی وسایل آرایش استند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۲۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار