Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و درخواست رییس فدراسیون افغانستان در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی، کمیته آموزش فدراسیون اقدام به نام نویسی آنلاین ۷۲ ورزشکار افغانستانی کرد. در این دوره چهارگانه ورزشکارانی از استان‌های هرات، مزار شریف و کابل حضور خواهند داشت که این کلاس با توجه شرایط موجود به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نبی‌الله سادات رییس فدراسیون موتورسواری افغانستان در خصوص برگزاری دوره آنلاین آموزشی توسط آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برای ورزشکاران افغان اظهار داشت: در راستای مذاکرات و توافقاتی که بین فدراسیون موتورسواری افغانستان و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، علاقه‌مند به برگزاری دوره آموزشی به صورت حضوری در آکادمی بین‌المللی فدراسیون ایران بودیم تا تعدادی از ورزشکاران ما در آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی ایران حضور پیدا کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم حضور فیزیکی داشته باشیم. با مساعدت و حمایت فدراسیون ایران مقرر شد این دوره به صورت آنلاین برگزار شود و منتظر هستیم تا به زودی این دوره آموزشی به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شود.

وی افزود: در این دوره ۷۲ نفر ثبت نام کردند و این سمینار آنلاین برای ما مهم است و شرکت کنندگان و علاقه مندان بیشتری هم داوطلب ثبت نام در این دوره بودند ولی به دلیل اینکه ظرفیت و گنجایش بیشتری نداشتیم به همین تعداد بسنده کردیم. امیدواریم در دوره های بعدی افراد بیشتری را برای آموزش داشته باشیم.

رییس فدراسیون موتورسواری در پایان افزود: ما مسابقات ملی خوبی را در افغانستان برگزاری می‌کنیم و هم اکنون ۱۶ هیات استانی فعال و بیش از ۷۰۰ ورزشکار مرد و ۱۸ ورزشکار زن داریم. همچنین تا کنون در رویدادهای بین‌المللی در کشورهای ایران و پاکستان نیز شرکت کردیم و  امیدواریم تا بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر از تجربه چند دهه‌ای ایران در خصوص رشته موتورسواری استفاده کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی پاکستان افغانستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی پاکستان افغانستان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی پاکستان افغانستان اخبار کنکور فدراسیون موتورسواری رییس فدراسیون دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی