Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:14:15 GMT

شکست هندبالیست‌های پاس قم مقابل نیروی زمینی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۰۵۲۵

شکست هندبالیست‌های پاس قم مقابل نیروی زمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‏، تیم هندبال پاس ناجای قم که دیدارهای دور اول از فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را با کسب دو برد و یک باخت پشت‌سر گذاشته و در جدول رده‌بندی گروه دوم جایگاه و موقعیت خوبی برای صعود داشت، در نخستین بازی از دور دوم شکست خورد.

در بازی نخست روز آغازین بازی‌های دور دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که با عنوان یادواره شهید پورجعفری در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی تهران انجام شد، تیم‌ هندبال پاس ناجای قم به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در پایان نتیجه را با اختلاف 6 گل واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در نیمه نخست بازی نزدیکی را ارائه دادند و در نهایت این نیمه با اختلاف یک گل و با برتری 14 بر 13 به نفع تیم نایب قهرمان فصل قبل یعنی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تمام شد تا قمی‌ها برای جبران این نتیجه در نیمه دوم تلاش خود را از سر بگیرند.

در ادامه بازی نیز علاقمندان به هندبال شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم  بودند تا اینکه در نهایت تیم نیروی زمینی شهید شاملی با حساب 32 بر 26 حریف خود پاس ناجای قم را شکست داد و به  صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال رفت.

در حالی که 12 تیم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه دوم برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کند، در شرایطی که از هر گروه سه تیم مجوز صعود را کسب می‌کند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تهران هندبال نیروی زمینی پاس قم ناجا لیگ برتر هندبال نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم

هافبک چلسی پس از زیر سوال رفتن جنگندگی بازیکنان توسط هواداران، گفت که او و هم تیمی هایش همه تلاش خودشان را انجام می دهند. 

طرفداری | در جریان باخت 5-0 چلسی مقابل آرسنال، هواداری بنری را به اهتزاز درآورد که روی آن نوشته شده بود: «پیراهنت را نمی خواهم، فقط می خواهم برای پیراهن ما بجنگید». این باعث شد تا کانر گلگر، کاپیتان چلسی در این بازی، در مورد انگیزه و جنگندگی تیم مورد سوال قرار گیرد. گلگر به تی ان تی اسپورت گفت:

ما قطعا تلاش می کنیم. می دانم این برای همه بچه ها چقدر مهم است. تیم بسیار جوانی داریم که تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر ندارد. این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ایم. هنوز در حال پیشرفت و کنار هم کار کردن تا به سطح بالاتر برسیم.

 از هواداران عذرخواهی می کنیم

امروز یکی از آن روزهایی بود که ما به سطحی که می خواستیم حتی نزدیک هم نبودیم و باید به خودمان بیاییم، عملکرد تیم را بررسی کنیم، ببینیم در کدام بخش می توانیم پیشرفت کنیم و تمام اشتباهاتی را که می توانیم جبران کنیم. از همه هوادارانی که آمدند ما را تماشا کنند، عذرخواهی می کنیم. 

چلسی پس از شکست سنگین مقابل آرسنال در رده نهم باقی ماند و بازی بعدی خود را روز شنبه مقابل استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم