Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اعلام شد.

«عمران خودآموز» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: دیدار با ناشران و اصحاب قلم (با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود)، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر ایلام (با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی) و دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام (با حضور نمایندگان ناشران و نویسندگان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی) از برنامه‌های هفته کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: توزیع هدفمند کتاب‌های عمومی در سطح مدارس مساجد و مناطق محروم، اهدای کتاب‌های کمک آموزشی (به دانش آموزان مناطق محروم در پایه‌های تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان، برگزاری برنامه نقد و بررسی کتاب با حضور اساتید و اهالی قلم به صورت مجازی، دقایقی با کتاب با محوریت معرفی کتاب‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۳ دقیقه در فضای مجازی و کتابخوانی مجازی شامل خوانش زیباترین بخش‌هایی از هر کتاب ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت ۴ دقیقه در فضای مجازی از دیگر بخش‌های گرامیداشت هفته کتاب در استان ایلام است.

دبیر ستاد بیست و هشتمین دوره هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در استان ایلام  ادامه داد: نامه‌های شفاهی که صحبت کودکان و نوجوانان با مؤلفان کتاب به صورت مجازی در قالب کلیپ های ۴ دقیقه‌ای است، برنامه کتابگردی و بازدید از کتابفروشی های استان و خرید کتاب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین برگزاری آیین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر و تجلیل از ناشران و نویسندگان و فعالان حوزه نشر به صورت مجازی از بخش‌های متنوع هفته کتاب خواهد بود.

خودآموز افزود: با عنایت به شیوع گسترده ویروس کرونا در جامعه و قرار گرفتن شهر ایلام در شرایط سیاه، اجرای برخی از برنامه‌ی هفته کتاب با رعایت دقیق و مؤکد دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

وی گفت: بیست‌ و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» و در استان ایلام با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام انجام می‌شود.

انتهای چیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام عمران خودآموز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیست و هشتمین دوره هفته کتاب هشتمین دوره هفته استان ایلام هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان