Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق سپاهان تاکید کرد باید از این بزرگان بیشتر استفاده کرد. امثال محمود یاوری در ورزش و فوتبال زیاد داریم. باید تا زنده هستند از آنها استفاده کنیم و به یادشان باشیم.

مسعود تابش، مدیرعامل سابق سپاهان در خصوص درگذشت محمود یاوری صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تابش در این خصوص اظهار داشت:

خدا استاد یاوری را رحمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه او بیش از دو ماه در بیمارستان بستری بود دوران سختی را گذارند و در نهایت به رحمت خدا رفت که ضایعه بسیار بزرگی برای ورزش و فوتبال ما بود. من از شاگردان ایشان بودم و افتخار این را داشتم که در اواخر دوران فوتبالش به عنوان همبازی و بعد از آن به عنوان شاگردش فعالیت می‌کردم. محمود خان یاوری سال‌ها مربی من بود. واقعا استفاده‌های زیادی در زمینه‌های فنی، ورزشی، رفتاری و اخلاقی از او بردم. او مانند پدری مهربان بود و زمانی هم که در فوتبال نبود باز هم به من محبت داشت. ما هم وظیفه خودمان را در قبال ایشان به عنوان پیشکسوت و بزرگ ادا می‌کردیم.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد:

به سهم خودم شدیداً عزادار هستم. فقدان این بزرگ مرد را به جامعه فوتبال و ورزش تسلیت می‌گویم. ای کاش تا زمانی که این بزرگان زنده هستند به یادشان و مراقبشان باشیم و به آنها احترام بگذاریم. ای کاش بیشتر از محمود یاوری استفاده می‌کردیم. من به خانواده و نزدیکان ایشان تسلیت می‌گویم.

تابش در مورد رابطه و دوستی نزدیکی که با شادروان یاوری داشت به طوری که هنگام خداحافظی با سپاهان، این مربی فقید فوتبال ایران از او حمایت کرد، گفت:

میشه و به طور مرتب جویای حال محمودخان بودم. بله، زمانی که از سپاهان جدا شدم مرتب با من در تماس بود. همیشه به من محبت و لطف بسیار داشت. بارها به منزلش رفتم و با او دیدار کردم. حتی پیشکسوتان رشته‌های مختلف از اقصی نقاط ایران هم به منزل او مراجعه می‌کردند. اکثراً جمعه‌ها در منزل ایشان جمع می‌شدیم و به عنوان شاگرد در خدمتش بودیم. همیشه مرهون زحمات و محبت‌های ایشان هستم.

وی در مورد ریشه مشترک با مرحوم یاوری که هر دو در باشگاه شاهین فعالیت داشتند عنوان کرد:

بله، شروع کارم از سن 15-14 سالگی در باشگاه شاهین بود. با دعوت زنده یاد محمود حریری که از اساتید و نوادر ورزشی ما و معلم ورزش من هم بود به شاهین رفتم. به عنوان بازیکن سه سال در شاهین بازی کردم و بعد شاهین به سپاهان تغییر نام داد. بعد از آن نیز به مدت نیم قرن به عنوان بازیکن، کاپیتان، مربی، مدیرعامل و صاحب امتیاز سپاهان فعالیت کردم. افتخار می‌کنم که از فرهنگ والای شاهین هستم. من و استاد یاوری هر دو از یک ریشه و از مکتب شاهین هستیم که این موضوع همیشه باعث افتخار من است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود:

باید از این بزرگان بیشتر استفاده کرد. امثال محمود یاوری در ورزش و فوتبال زیاد داریم. باید تا زنده هستند از آنها استفاده کنیم و به یادشان باشیم. اینطور نباشد که وقتی از جمع ما می‌روند فقط تأسف بخوریم و بگوییم ای کاش این کار را می‌کردیم و... او از اساتید بزرگ فوتبال ما بود و شدیدا از این ضایعه بسیار متأسفم.

 

همچنین بخوانید:

نه ژنرال، نه امپراطور، او سرهنگ فوتبال ایران بود

محمود یاوری درگذشت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس