Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور گفت: مدارس و تجهیزات استاندارد موجب بهبود کیفیت آموزشی، پرورشی و توانبخشی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره توانبخشی و کارگاهی نوآوران ویژه دانش‌آموزان پسردوره متوسطه پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و با مشارکت خیرین تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این کارگاه توانبخشی در زیربنایی با وسعت 900 متر مربع با 12 کلاس درس و 3 نمایشگاه دائمی جهت ارئه آثار و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و خدمت‌رسانی به 50 دانش‌آموز مرکز نوآوران و سایر دانش‌آموزان نیازمند خدمت در شهرستان سنندج احداث می‌شود، افزود: مدارس و تجهیزات استاندارد موجب بهبود کیفیت آموزشی، پرورشی و توانبخشی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: این کارگاه ویژه دانش‌آموزانی است که دو سوم درسهایی آنان عملی و سازمان استثنایی کشور تمام وسایل توانبخشی این مرکز را تأمین خواهد کرد.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در سنندج: دانش‌آموزان استثنایی به 210 مدرسه جدید نیاز دارندمعاون وزیر آموزش‌وپرورش: 4 هزار معلم زبان اشاره یاد می‌گیرند

وی در بازدید از پروژه ساخت مرکز متوسطه حرفه‌ای و پیش حرفه‌ای نوآوران که در جنب این کارگاه توانبخشی در حال ساخت است، گفت: با ارتقای کیفیت مدارس، سلامت جامعه افزایش یافته و حرکت به سمت توسعه، شتاب بیشتری می‌گیرد.

حسینی با بیان اینکه آموزش، پرورش و توانبخشی جزو وظایف ماست، تصریح کرد: امسال 370 مدرسه برای احداث سالن‌های ورزشی 200 متری و انجام فعالیت‌های ورزشی شناسایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در طول سه سال اخیر اقدامات حوبی در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات مدارس با نیازهای ویژه در استان انجام شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی در سقز و مریوان در حال ساخت است.

رشید قربانی با بیان اینکه خوشبختانه بستر توسعه فضاهای آموزشی در استان فراهم شده است، افزود: راه‌اندازی زمین چمن، تجهیز فضا و امکانات از جمله اقدامات انجام شده در کردستان است.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیازهای ویژه آموزش وپرورش وزیر آموزش دانش آموزان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج