Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، زامل منیعاوی روز سه‌شنبه در نشست خبری بیان کرد: میزبانی مسابقات قایقرانی ۲۳ سال قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی تیم ملی که به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده بود در خرمشهر برگزار می‌شود.

 وی به راه‌اندازی نخستین باشگاه قایقرانی خرمشهر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و افزود: هیات قایقرانی خرمشهر برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی تدوین کرده تا درکنار رونق ورزش قایقرانی در کشور با توجه به ظزفیت موجود به یکی از قطب‌های قایقرانی کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منیعاوی گفت: این باشگاه که نخستین و تنها باشگاه قایقرانی در خرمشهر خواهد بود در مرحله ثبت است و امیدواریم در یک ماه آینده تیم قایقرانی خرمشهر برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام شود.

رییس ادامه داد: هیات قایقرانی خرمشهر ۱۳ قایق در اختیار دارد و اعضای آن به ۴۵ نفر زن و مرد رسیده که در مجموع به لحاظ زیرساختی در وضعیت مطلوب قرار دارد و آمادگی برای برگزاری هر میزبانی را داراست.

وی افزود: بنا به گفته رییس فدراسیون و رییس هیات قایقرانی خوزستان، هیات قایقرانی خرمشهر برترین هیات قایقرانی خوزستان است و قرار است به زودی به عنوان هیات برگزیده استان معرفی شود.

وجود ۲ رودخانه اروند و کارون زمینه مناسب برای توسعه ورزش‌های آبی را در خرمشهر فراهم کرده است.

برچسب‌ها قایقرانی خرمشهر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی خرمشهر وزارت ورزش و جوانان قایقرانی خرمشهر وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان