Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، محسن منصوری بعد از ظهر امروز در نشست با نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به حوزه عمران، پروژه‌های نیمه تمام و محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم و نیز کمک به کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت خواهد شد.

وی افزود: حضور در خلخال با دعوت نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از بنیاد مستضعفان کشور صورت گرفت و در نظر داریم علاوه بر شهرستان گرمی، در دو شهرستان دیگر استان نیز برای رفع محرومیت‌زدایی اقداماتی را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: کارهای زیادی در دو شهرستان انجام شده ولی کاستی‌های زیادی هم وجود دارد و مدیران ارشد رئیس بنیاد مستضعفان کشور بر رفع محرممیت از شهرستان خلخال و کوثر و توانمندسازی مردم منطقه تأکید دارند.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال، ظرفیت و اکوسیستم منطقه، بسیار بالنده و پویا است، محیط، آب و هوا، خاک و نعمات خدادادی در منطقه، ظرفیت ویژه‌ای دارد و همین ملاک‌ها باعث شد برای اختصاص  تسهیلات در جهت کمک به اشتغال مردم اقدامات لازم قانونی انجام شود.

منصوری تصریح کرد: در همین مبنا حدود ۱۰ میلیارد اعتبار قرض‌الحسنه برای دو شهرستان خلخال و کوثر در نظر گرفته شده است که ان شاءالله با طی فرایند کارشناسی و بعد از بررسی طرح‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی تشریح کرد: رسیدگی به مباحث عمرانی منطقه خلخال و کوثر دیگر موضوع مورد نظر ما است و در پروژه‌های روستایی همچون ساخت مدارس کوچک، تأمین آب شرب روستایی، ساخت خانه‌های بهداشت و کانال‌های آبیاری کشاورزی و... فعالیت خواهیم کرد که تا سقف ۱۰ میلیارد تومان در پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا هزینه خواهد شد.

رئیس بنیاد علوی کشور گفت: محور سوم این سفر، تصمیم‌گیری برای جبران زیان‌های ناشی از شیوع کرونا بود که گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت شهرستان دریافت کردیم و تصمیم گرفته شد که بیش از ۲۰۰۰ بسته معیشتی و یا کارت هدیه معادل بسته معیشتی، میان نیازمندان توزیع گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست سیدغنی نظری از توجهات ویژه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان کشور به مناطق محروم روستایی کشور خصوصا شهرستان خلخال و کوثر قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سایه تلاش‌های این دو بنیاد و همراهی ادارات و مراجع ذی‌ربط قدم‌های خوبی برای رفع محرومیت از این مناطق برداشته شود.

-انتهای پیام/3463/631/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی اردبیل محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور رئیس بنیاد علوی کشور خلخال محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور خلخال و کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت