Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل خاتم اردکان کامیاب شد.

در این دیدار که روز سه شنبه ( ۲۰ آبان ) در سالن فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال بزرگداشت سردار شهید سلیمانی با نتیجه ۳ بر ۲ در مقابل تیم خاتم اردکان به برتری رسید.

داور اول این بازی، مرتضی اکرمی و داور دوم مرتضی علایی بوده و مسعود قاری به عنوان ناظر فنی و محمدحسین شفقی به عنوان ناظر داوری قضاوت این بازی رو بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست نخست این بازی، با نتیجه ۲۶ بر‌ ۲۴ تیم خاتم اردکان از تیم شهرداری ارومیه پیش افتاد.

ست دوم، با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم خاتم اردکان به پایان رسید.

در ست سوم،  شاگردان پیمان اکبری توانستند که نتیجه امتیاز هارو به سود خود تغییر دهند.

 ست سوم، با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود تیم شهرداری ارومیه خاتمه یافت و نتیجه این دیدار به ست چهارم کشیده شد.

در ست چهارم، نیز تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از سد تیم خاتم گذشت.

و درست پنجم و سرنوشت ساز این دیدار، تیم شهرداری ارومیه با امتیاز ۱۵ بر ۱۱ بر خاتم غلبه کرد و پیروز میدان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم واليبال خاتم اردكان تیم والیبال شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه خاتم اردکان تیم خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شد که در یکی از بازی‌ها، تیم‌های چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک باید در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم بروند.

در شرایطی که سازمان لیگ هنوز زمان برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسید این بازی فقط باید در تاریخ 27 اردیبهشت انجام شود تا تداخلی در برنامه بازی‌های دو تیم به وجود نیاید و بتوانند به مسابقات لیگ برتر و لیگ یک برسند.

آلومینیوم اراک روز 22 اردیبهشت میزبان صنعت نفت آبادان است و روز یکم خردادماه باید در شهر سیرجان به مصاف گل‌گهر برود و رقابت حساسی را بین تیم‌های نیمه بالای جدول برگزار کند که طبق اعلام سازمان لیگ، بین این دو مسابقه باید رودرروی چادرملو اردکان قرار بگیرد.

چادرملو اردکان هم روز 19 اردیبهشت میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود و روز 31 اردیبهشت هم مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد که طبق برنامه دو تیم، فقط یک تاریخ مشخص می‌تواند میزبان دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک باشد.

فشردگی مسابقات آلومینیوم اراک در لیگ برتر و زمان طولانی که بین دو دیدار لیگ یکی چادرملو اردکان وجود دارد، موجب می‌شود تا سازمان لیگ احتمالا تاریخ 27 اردیبهشت را برای دیدار شاگردان سید مجتبی حسینی و سعید اخباری انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!