Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امروز با وجود برد تیم شهرداری ارومیه در مقابل خاتم اردکان، اما یک بازی پایاپای و زیبا از لحاظ فنی از هر دو تیم شاهد بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، پیمان اکبری پس از برد امروز در مقابل تیم والیبال خاتم اردکان یزد در لیگ برتر اظهار داشت: به سرمربی، بازیکنان و کادر فنی تیم حریف بابت بازی بسیار خوب در مقابل شهرداری ارومیه تبریک می‌گویم و از آن سو نیز به بازیکنان خود نیز تبریک می‌گویم چون توانستند از ست سوم به بعد، بازی را در کنترل خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز با وجود برد تیم شهرداری ارومیه، اما یک بازی پایاپای و زیبا از لحاظ فنی از هر دو تیم شاهد بوده و در ست اول و دوم، عملکرد تیم اردکان بهتر بود و توانستند با برد آن را پشت سر گذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در حالت کلی از اینکه با برد، زمین بازی را ترک کرده‌ایم بسیار خرسند بوده و امیدوارم تا بازی‌های آینده را نیز با موفقیت پشت سر گذاریم.

تغییر تاکتیکی تیم شهرداری ارومیه تمرکز خاتم را بر هم زد

سرمربی تیم والیبال اردکان یزد نیز اظهار داشت: بازی امروز در مقابل تیم پرقدرت شهرداری ارومیه بسیار جذاب، زیبا و پرهیجان بود و بازیکنان هر دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

لیگ برتر والیبال|تیم شهرداری ارومیه به سختی از سد خاتم اردکان گذشتلیگ برتر والیبال| پیروزی سایپا و شهرداری ارومیه در آخرین بازی‌های هفته هشتمتیم والیبال شهرداری ارومیه در برابر هورسان رامسر به یک برد شیرین دست یافت

فرهاد نفرزاده بیان کرد: از ابتدا تا انتهای بازی، هر دو تیم یک بازی جوانمردانه و فنی و بسیار خوب، همراه با استفاده از تاکتیک‌های والیبال را از خود ارائه دادند و ست اول و دوم این دیدار، پیروزی از آن اردکان یزد بود اما در ست سوم به بعد، با توجه به تغییر تاکتیکی تیم شهرداری ارومیه و تغییر چند بازیکن، برنامه‌های خاتم اردکان را به هم ریختند.

وی افزود: بنابراین بازیکنان خاتم نتواستند به آن تمرکزی که در ست‌های اول و دوم داشته و بازی را در دست گرفته بودند برسند و در ست‌های سوم و چهارم نیز به بازی بازگردند اما در ست پایانی به خوبی به بازی بازگشته و حتی شایسته برد بودند اما متاسفانه گرفتار بدشانسی و تجربه بالای بازیکنان شهرداری ارومیه شدند.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال شهرداری ارومیه تیم شهرداری ارومیه تیم والیبال خاتم اردکان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای ایتالیا و در چهارمین بازی فینال این لیگ، تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مونزا را شکست بدهد و با کسب سومین پیروزی برابر این تیم قهرمان لیگ برتر والیبال ایتالیا در فصل 24-2023 شود.

در این دیدار تیم پروجا ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 20 پیروز شد و مونزا نیز گیم اول را با نتیجه 25 بر 19 برد تا پروجا با این نتیجه برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان سوپرلیگای ایتالیا شود. پروجا با این قهرمانی به چهارمین جام فصل خود رسید و یک رکورد بی‌نظیر بر جای گذاشت. آنجلو لورنزتی سرمربی این تیم سهم به‌سزایی در موفقیت این تیم در این فصل داشت.

در این بازی ویلفردو لئون ستاره لهستانی پروجا در آخرین بازی‌اش برای این تیم خوش درخشید و با کسب بیست و پنج امتیاز ستاره تیمش بود. لئون از فصل آینده راهی لوک لوبین لهستان خواهد شد. پروجا با این قهرمانی پس از یک سال غیبت دوباره از فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان