Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: آخرین تست مرتضی شزیفی منفی بود، اما چون از نظر بدنی دچار اُفت شده بود به وی برنامه دادیم تا تمریناتش را دنبال کند.

خبرگزاری میزان - پیمان اکبری پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال درمورد این مسابقه اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به بازیکنان دو تیم تبریک و خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و خوشحالم که از ست سوم به بعد توانستیم بازی را به سود خود رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بازی نزدیک و زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. تیم حریف در ست اول و دوم بهتر از ما بازی کردند و به پیروزی رسیدند، اما در مجموع خوشحالم که برنده از میدان خارج شدیم. برای نفرزاده و همکارانش آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد توقع مردم این شهر برای قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: نه تنها مردم و مسئولان که خود ما هم دوست داریم قهرمان شویم، اما برای قهرمان شدن باید تلاش کرد و جنگید. هنوز همه اول راه هستند. چند تیم امسال شانس قهرمانی دارند و ما هم در کنار آن‌ها برای رسیدن به این عنوان می جنگیم.

اکبری درمورد غیبت مرتضی شریفی در این مرحله از مسابقات، گفت: وی در یک ماه گذشته به کرونا مبتلا شد، اما آخرین تست وی منفی بود ولی چون از نظر بدنی دچار افت شده بود به وی برنامه دادیم تا تمریناتش را دنبال کند. در وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود او به تمرینات اضافه خواهد شد و قطعاً در آینده از وی استفاده خواهیم کرد.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم خاتم اردکان پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور درمورد بازی امروز اظهار داشت: بازی زیبا، جذاب و پرهیجانی را مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه انجام دادیم. هر دو تیم از ابتدا تا انتها جوانمردانه، فنی و بسیار خوبی را ارائه کردند.

وی ادامه داد: هر دو تیم تاکتیک‌هایی را برای رسیدن به پیروزی داشتند. در ست‌های اول و دوم بازی خیلی نزدیک بود و در امتیازهای پایانی خوش شانس تر از حریف بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم. از ست سوم تیم حریف با توجه به تغییراتی که ایجاد کرد برنامه های ما را بهم ریخت.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: در ادامه مسابقه تمرکز ما بهم ریخت تا اینکه در ست پنجم به بازی برگشتیم  و شایسته پیروزی هم بودیم، اما بدشانسی ما و تجربه بالای بازیکنان حریف موجب شد که بازنده باشیم. بازهم از شاگردانم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:  محمدی راد: اعتراضات به دوری نمک بازی است/ غیاثی: مصدومیت میرزاجانپور به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال خاتم اردکان شهرداری ارومیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال خاتم اردکان شهرداری ارومیه خاتم اردکان سرمربی تیم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس