Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا امید حاجتی روز سه‌شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بیان کرد: در ابتدای امر سعی کردیم مشکلات زیرساختی و عمرانی در خوزستان را پیگیری و اجرا کنیم که خوشبختانه امروز، ساختمان جدید هیات به سرانجام رسید و تجهیزات مورد نیاز این هیات نیز تا هفته آینده تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ورزشی که در سطح قهرمانی دنبال نشود، زیر مجموعه اقدامات هیات ورزش‌های همگانی است و برای هدفمند کردن آن تلاش خواهیم کرد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: جوانگرایی، تخصص، تحصیلات و استفاده از ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی افراد در بدنه هیات ورزش‌های همگانی باعث رشد و توسعه در ۶ ماه گذشتهر شده است و با اضافه شدن مسوولان کمیته های ستادی به هیات، شاهد رشد زیرساخت‌های ورزشی خواهیم بود.

حاجتی ادامه داد: مخاطب شناسی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی ساختار هیات، تفاهم نامه‌های منقعد شده با سازمان‌ها، استفاده از رسانه‌های جمعی و مجازی در طول ۶ ماه گذشته اجرا و پیگیری شد که نتیجه آن، کسب رتبه‌های برتر در مسابقات و چالش‌های ملی بود.

وی به پیوند دانشگاه و هیات ورزش‌های همگانی خوزستان اشاره کرد و گفت: علمی‌ترین هیات ورزشی در کشور، هیات ورزش‌های همگانی خوزستان است که از ظرفیت مربیان و اساتید دانشگاه شهید چمران که سابقه تجربی دارند در کمیته‌ها و هیات‌های شهرستانی استفاده شده است.

وی افزود: در حوزه اقتصادی منابع مالی مورد نیاز برای تامین و تجهیز کمیته‌ها و هیات‌ها باید از مسیر ظرفیت‌های قانونی ماده ۵۳ برنامه ششم توسعه، جذب حامی مالی، خیران و همچنین از طریق گروه‌های مردم نهاد جذب شود.

وی به نقش محوری بانوان در نظام خانواده و کشش سایر اعضای خانواده به ورزش اشاره کرد و گفت: در حوزه امور بانوان، برای بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، زنان باردار و سالمندان برنامه هایی در حال اجراست که یکی از این اقدامات در حوزه کارمندان دولت صورت گرفته است و در ابتدای کار کلیپی از حرکات ورزشی در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد. همچنین محیطی مناسب برای بانوان در شهرستان‌های هدف برای تجهیز و برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی در نظرگرفته شده است که به زودی این موارد اجرایی خواهد شد.

حاجتی با اشاره به ظرفیت‌ آموزش و پرورش و تفاهم نامه منعقد شده با این اداره کل بیان کرد: وجود تفاهم نامه با آموزش و پرورش و ظرفیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد برنامه ریزی جدی در راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزشی در مدارس مناطق محروم و تجهیز مدارس به امکانات ورزشی مدنظر قرار گرفت. همچنین سالن آموزگار در منطقه فرهنگ شهر اهواز و سالن ۱۳ آبان در منطقه امانیه اهواز با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش تجهیز خواهد شد.

هیات ورزش‌های همگانی در ایام کرونا عملکرد قابل قبولی داشت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فعال‌ترین هیات در میان هیات‌های ورزشی، هیات ورزش‌های همگانی خوزستان بود که توانست رتبه‌های برتر را در کشور کسب کند. اقدامات رسانه‌ای توسط هیات ورزش‌های همگانی باعث ترویج فرهنگ ورزش در ایام کرونا شد.

افشین حیدری با بیان اینکه در پنج سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به سیستم ورزشی خوزستان تزریق شد که در حوزه های عمرانی و زیرساختی ورزش تحولات بسیار خوبی شکل گرفت افزود: ۱۱۵ زمین چمن مصنوعی، تجهیز مدارس و سازمان زندان‌ها به امکانات ورزشی از جمله اقدامات خوبی بود که با همراهی استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان صورت گرفت.

حیدری اضافه کرد:ظرفیت قانونی زیادی برای توسعه ورزش‌های همگانی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به شورای ورزش هیات همگانی خوزستان اشاره کرد که از این طریق می‌توان موانع و مشکلات اجرایی شدن سیاست‌های فدراسیون هیات ورزش های همگانی در استان را فراهم کرد.

وی بر حمایت از هیات ورزش‌های همگانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف هیات ورزش‌های همگانی، آحاد مردم هستند بودجه قابل ملاحظه‌ای از سوی وزارت نفت برای توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته که به هیات استان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: تا ۱۵ روز آینده تجهیزات کامل هیات ورزش‌های همگانی در ساختمان جدید مستقر خواهد شد تا هیات ورزش‌های همگانی بتواند پرچم دار ورزش در استان شود.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان بیش از ۱۰هزار برنامه ورزشی در قالب مسابقات، چالش، وبینار آموزشی و همچنین در پویش‌های ورزش در خانه، کمک مومنانه، آوای ورزش در همسایگی، آماده باش، وقت ورزش، روز جهانی پیاده روی و پویش تو هم شروع کن برگزار شد که خوزستان در این مسابقات و پویش‌ها رتبه‌های نخست تا سوم کشوری را کسب کرد.

برچسب‌ها ورزش همگانی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی خوزستان اهواز ورزش همگانی خوزستان اهواز اخبار کنکور هیات ورزش های همگانی خوزستان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان