Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، روابط عمومی شهرداری آبادان در واکنش به نقد شهردار این شهر در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید:

در واکنش به انتقادات مطرح شده در فضای مجازی نسبت به شهردار آبادان پشت پرده این بداخلاقی‌ها تن ندادن شهردار شیرازی به درخواست‌های شخصی و گروهی بعضی افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوربختانه شهرداری آبادان طی سال‌های اخیر به حیات خلوت افرادی تبدیل شد که جز پیگیری امور شخصی و تامین منافع گروهی کاری نمی‌کنند در حالی که قرار است پیگیر امور و رفع مشکلات عامه مردم باشند.

 شهرداری آبادان به واسطه اداره رفاقتی و خارج از عرف، رمقی برای اجابت درخواست‌های نامتعارف و غیرمعقول ندارد و  شهردار به مردم و منتخبان دلسوز آنان در شورای شهر قول داده است در مقابل خواسته‌های نابجا بایستد و هزینه این ایستادگی که تخریب و تهمت است را بپردازد.

اینکه با مشکلات خدمات شهری مواجه هستیم موضوع جدیدی نیست و در روز معارفه شهردار شیرازی نیز فرماندار محترم ویژه آبادان اعلام کرد ما از شهردار جدید فقط می‌خواهیم زباله‌ها و چاله‌های موجود را از زیر دست و پای مردم جمع کند و خواسته ی دیگری نداریم.

همین مطلب گواهی می‌دهد شرایط چگونه بود اما مسئله این است افراد مسوولی که امروز راجع به این موضوع صحبت کرده‌اند نه از سر خیرخواهی بلکه به دلیل اجابت نشدن خواسته های شخصی اقدام به چنین کاری می‌کنند.


شهرداری آبادان این موضوع را به مراجع مرتبط گزارش خواهد داد تا به دخالت‌ها در امور مدیریت شهری ورود کنند و معلوم شود چرا شهرداری آبادان در چند سال گذشته این اندازه نحیف و شکننده شده و توان خود را از دست داده که از عهده جمع آوری زباله و نخاله هم بر نمی‌آید.

امیدواریم با شفاف شدن موضوعات، این دست افراد فرصت دیگری درآینده برای سوء استفاده از حقوق شهروندان پیدا نکنند.

لازم است مردم و شهروندان عزیز بدانند شهردار شیرازی از شش ماه قبل شهرداری رتبه ۱۱ را با لشکری از خودروهای خدماتی خاموش و از کار افتاده تحویل گرفت در حالی که این خودروها باید زباله‌های مردم را جمع می‌کرد. این تنها بخش کوچکی از عاقبت دخالت‌ها و اداره رفاقتی سازمان مهم شهرداری است.

خودروها برای احیا و بازگشت به چرخه خدمات به منابع درآمدی و برنامه ریزی و پیگیری مستمر در مرکز و پایتخت از طرق مختلف دارد که در این چند ماه دنبال شد و به مرور زمان نتایج آن مشهود خواهد شد. 

بنا به گواه مدیران شهرداری آبادان و اغلب اعضای محترم شورای شهر، از بدو ورود شهردار آبادان در اواخر اردیبهشت ۹۹، تقریباً در هیچ حوزه‌ای از مدیریت شهری نقطه امیدوارکننده و روشنی وجود نداشت.

این اندازه از به هم ریختگی و بی برنامه بودن را در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم اما امور مدیریت شهری با توکل به خدا و دلگرمی مردم و‌حمایت شورای محترم پیش رفت و اکنون در دوران گذر از شرایط نامطلوب قبل بوده و مطمئن هستیم در پایان سال نتایج عملکرد شبانه روزی و پیگیری‌های مستمر ما معلوم خواهد شد.

طی روزهای آینده گزارش تفصیلی از عملکرد ۶ ماهه، بازدیدهای میدانی بیسابقه شهردار آبادان، دستاوردهای مهم حاصل از پیگیری‌ها و آینده نگری‌های مالی و درآمدی شهردار آبادان با کمک نمایندگان محترم مجلس، آغاز چند پروژه مهم سرمایه‌گذاری و مشارکتی، احیای پروژه‌های معطل مانده، احیای پارک‌های متروکه و مخروبه و از سرگیری فعالیت مجدد حوزه خدمات موتوری و خدمات شهری ارائه خواهیم داد تا حجم خدمات ، اقدامات و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری آبادان و در رأس آنان دکتر شیرازی نادیده گرفته نشود.  

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری آبادان بیانیه مدیریت شهری شهردار آبادان شهرداری آبادان شهرداری آبادان شهردار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آب‌گرفتگی معابر شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد موحدی‌مجد امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص آب گرفتگی معابر شهر کرمانشاه به دنبال بارش‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آب گرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهرها و کلانشهرهای دنیا رخ می‌دهد، مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی افزود: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آب گرفتگی معابر باشیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیروها در سه شیفت کاری تقسیم می‌شوند و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

موحدی‌مجد با بیان اینکه آماده‌باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیروها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل حاد در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیروها پیگیر رفع آن هستند، آب گرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تأسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین (ع) کاملاً بازسازی شود تا دیگر شاهد آب‌گرفتگی مشکل‌ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 749766

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی