Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@03:27:40 GMT

افزایش 8 درصدی تولید شمش

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۱۷۸۷

میزان تولید شمش و محصولات فولادی شرکت های بزرگ طی ۷ ماهه امسال به ترتیب ۸ و ۴ درصد افزایش یافت. ناطقان: به نقل از ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی (فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن، فولاد آلیاژی ایران، میدکو، گروه ملی فولاد، فولاد کاوه جنوب، فولاد خراسان، چادرملو، ارفع، بناب و سیرجان)، از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۱۳ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۳۷ تن تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین میزان تولید ماه مهر، یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۶۱۶ تن «شمش فولادی» و یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۳۹۵ تن «محصولات فولادی» بود.

به این ترتیب، میزان تولید شمش و محصولات فولادی شرکت‌های بزرگ طی ۷ ماهه امسال به ترتیب ۸ و ۴ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۰ درصدی تولید آهن اسفنجی

افزون بر این، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده آهن اسفنجی طی ۷ ماهه امسال، ۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۹۰ تن محصول تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش یافت.

میزان تولید آهن اسفنجی در ماه مهر با افزایش ۱۹ درصدی نسبت به مهر سال گذشته، به ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۸۰۵ تن رسید. منبع: مهر برچسب ها: افزایش تولید ، شمش ، آهن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش تولید شمش آهن شرکت های بزرگ میزان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در این مدت از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام شد.

طبق این گزارش در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان