Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم والیبال آذرباتری با باخت تمامی بازی‌های لیگ برتر، حسرت برد را بر دل هواداران خود گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، از ساعت 17 امروز، ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پیگیری شد، یکی از این بازی‌های حساس، دیدار دو تیم مدعی و پرقدرت سایپای تهران و تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان«ساسان خداپرست» در هفت بازی گذشته خود در لیگ برتر، نتوانسته بودند انتظارات هواداران خود را برآورده کرده و با هفت باخت پی در پی و بدون هیچ امتیازی، در رده سیزدهم جدول قرار گرفته بودند.

تیم والیبال سایپا نیز با هفت بازی و پنج برد و دو تساوی شرایط بهتری داشته و در رده سوم جدول قرار داشت و هم اکنون یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود.

داور اول این دیدار احمدسرمست و داور دوم نیز مجتبی بیداریان بودند و نظارت فنی این دیدار حساس بر عهده احمد دامغانی‌نژاد و ناظر داوری نیز علی‌اصغر حاجی‌کاظمی بود.

ست نخست این بازی در حالی آغاز شد که تیم آذرباتری پرقدرت‌تر ظاهر شد و با کسب امتیاز 25 بر 23 موفق شد حریف قدر خود را از پیش رو بردارد.

لیگ برتر والیبال| سپاهان از سد آذرباتری ارومیه گذشتادامه ناکامی‌های تیم والیبال آذرباتری ارومیه؛ شاگردان«خداپرست» باز هم باختند

اما در ست دوم بازی، آذرباتری نتوانست موفقیت ست اول را تکرار کند و با ارائه یک بازی ضعیف، 25 بر 15 بازی را واگذار کند.

شاگردان«ساسان خداپرست» در ست سوم در دقایقی از بازی بهتر بازی کرده و فاصله امتیازات خود با سایپا را کاهش دادند اما در نهایت این ست را نیز با امتیاز 25 بر 19 باختند.

آذرباتری تمام تلاش خود را برای رهایی از باخت در ست چهارم نیز انجام داد اما در نهایت با امتیاز 25 بر 16 این بازی را نیز واگذار کرد و در قعر جدول باقی ماند.

تیم آذرباتری ارومیه پس از این دیدار به دلیل قرعه استراحت، برای ادامه تمرینات تهران را به مقصد ارومیه ترک کرد.

انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذرباتری ارومیه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله