Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:34:51 GMT

دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۱۹۴۷

دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال مشخص شد

مدیر تیم فوتبال استقلال دلیل جدایی مدافع جوان فصل گذشته این تیم بخاطر مسائل مالی را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در خصوص اخباری مبنی بر اینکه شاهین طاهرخانی بخاطر مسائل مالی و کاهش قراردادش از استقلال جدا شده است، اظهار کرد: موضوعی که درباره مسائل مالی می‌گویند، دروغ است. طاهرخانی با محمود فکری صحبت کرد و گفت که من جوان هستم و نیاز دارم به تیمی بروم تا فرصت بازی بیشتری داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: محمود فکری این اجازه را به طاهرخانی داد تا به تیمی برود که پیشرفت کند. این بازیکن به آقای فکری گفت که شما در استقلال با ۴ دفاع بازی می‌کنید که در این سیستم فرصت کمتری به من می رسد و به همین دلیل فکری با جدایی او موافقت کرد. به بازیکن هم عنوان شد که کارهای جدایی‌اش  از استقلال را انجام دهد.

مدیر تیم استقلال درباره اینکه طاهرخانی به صورت قرضی به تیم دیگری می‌رود یا جدایی او دائمی خواهد بود، ابراز کرد: در جریان تصمیمات باشگاه نیستم ولی کاری که ما کردیم، این بود تا باتوجه به درخواست بازیکن، او را به باشگاه معرفی نمودیم تا به تیمی برود که بازی کند.

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 شاهین طاهرخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 شاهین طاهرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه‌شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید است. مانوئل نویر که یکی از آماده‌ترین بازیکنان بایرن است و خودش را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند، در نشست خبری پیش از بازی فرداشب درباره برخی نکات صحبت کرد.

بازی فردا؟
بستگی دارد وضعیت دو تیم چگونه باشد. گل اول هم مهم است. آن ضربه اول و اینکه چه تیمی جلو خواهد افتاد. همیشه مسائل کوچک در برابر تیمی مثل رئال مادرید تاثیرگذار هستند. تمرکز هر دو تیم بسیار بالا خواهد بود. هر دو تیم در حمله توانمند هستند.

مانند سال ۲۰۱۲ برای ضربات پنالتی آماده هستید؟
این یک بازی نیمه‌نهایی است، یک بازی حذفی. دروازه‌بان‌ها برای هر چیزی آماده هستند. ما به‌عنوان یک تیم هم برای وقت‌های اضافه و ۱۲۰ دقیقه آماده‌ایم و هم ضربات پنالتی.

بازی در برنابئوی جدید؟
من برنابئو را از قبل می‌شناسم. این استادیوم ویژگی خاصی دارد، یک ویژگی تاریخی. در اروپا به سختی استادیومی مانند برنابئو وجود دارد. همه ما برای بازی در این ورزشگاه هیجان‌زده‌ایم.

وقتی که تیم در برنابئو جمع شد، توخل با شما صحبت کرد؟
بله صحبت ما در مورد رویایی است که هر کدام از ما داریم. قهرمانی در لیگ قهرمانان. لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین رقابت فوتبال باشگاهی است و ما فردا شانس رسیدن به فینال این رقابت را داریم.

برای این بازی استرس دارید؟
من با ترس و استرس به اینجا نیامده‌ام. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که با چه تیمی روبرو هستیم و چگونه بازی کنیم. اگر شانس بردن رئال در خانه خودمان را داشتیم، پس در اینجا هم شانس خوبی داریم.

دیگر خبرها

  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!