Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:23:06 GMT

حمایت هوشمندانه از تولید بسیار حایز اهمیت است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۱۹۵۴

حمایت هوشمندانه از تولید بسیار حایز اهمیت است

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان افزود: بر اساس دستورالعمل جدید، ساختار ستاد اقتصاد مقاومتی تغییر پیدا کرده است و دبیری ستاد که در گذشته در تصدی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زنجان بود به دادستان مرکز استان منتقل شده است.
وی اظهار داشت: این جلسه در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان  زنجان با ساختار و شرح وظایف جدید است که امید داریم دبیر جدید ستاد همه تلاش خود را برای پیگیری و اقدامات اثر گذار در حمایت از واحد های تولیدی و اشتغال در سطح استان بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نگاه امروز ما به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب، نگاه فرمایشی و توصیه ای نیست چرا که این مهم تکلیف‌مداری است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: بر همین اساس همه باید برای اجرای دقیق فرمایشات معظم له و قانون حمایت از تولید و رفع موانع تولید تلاش مضاعف کنیم.
وی اظهارداشت: تخطی از قانون و امر ولایت فقیه نابخشودنی بوده و گناه محسوب می شود.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی در حمایت از تولید و اشتغال بسیار مصمم است.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی افزود: نباید در این حوزه ها هیچ مصامحه ای صورت بگیرد و کسانی که بخواهند در ادامه مسیر مشکل و مانع ایجاد کنند با قاطعیت دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه حمایت هوشمندانه و همه جانبه از تولید و اشتغال یک ضرورت است، اضافه کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی همه تلاش خود را برای پیگیری و رفع موانع تولید و اشتغال به کار گیرد.
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در سال جهش تولید علاوه بر این که هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، بلکه باید اقدامات لازم برای توسعه تولید و اشتغال افزایش قابل توجهی پیدا کنید. 
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: دبیر خانه ستاد اقتصاد مقاومتی باید روزانه اقدامات و گزارش های همه دستگاه ها را رصد و پیگیری کند که بر اساس دستورالعمل جدید، شرح وظایف همه مدیران نیز مشخص شده است.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی دادگستری کل استان زنجان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی دادگستری کل استان زنجان رونق تولید جهش تولید اشتغال زایی دادگستری کل استان زنجان اخبار کنکور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تولید و اشتغال صادقی نیارکی حجت الاسلام استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم