Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار کرد: رشد نقدینگی، تورم سالیان اخیر، تبلیغات و فضاسازی‌های رسانه‌ای خصوصاً در فضای مجازی، ایجاد و برانگیختن احساس طمع ورزی و از طرفی نگاه به ارتقا و حفظ نقدینگی و داشته‌های مالی، موجب شده تا شهروندان سرمایه‌های خود را به سوی خرید طلا و جواهرات، سکه، ارز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و انباشت آن‌ها در منازل سوق دهند و منزل مسکونی خود را به عنوان محلی امن برای نگهداری سرمایه‌های خود انتخاب کنند.

او اضافه کرد: سارقان با علم به این موضوع تمایل بیشتری به سرقت از منازل به جهت داشتن برخی ویژگی‌ها (انتفاع زیاد در حداقل فقره سرقت) نسبت به سایر سرقت‌ها دارند و افزایش سرقت این گروه از اموال در حال فزونی است، گاهاً به دلیل ارزش ریالی بالای اموال مسروقه، جبران آن برای مالباختگان بسیار سخت و بعضاً غیرممکن می‌شود.

سرهنگ قهرمانپور تاکید کرد: ضرورت گسترش صندوق امانات و تشویق  مردم به استفاده از آن‌ها با ایجاد ابزار‌های مناسب و رویکرد اطلاع رسانی به عنوان یکی از توصیه‌های ایمنی و راهکار‌های پیشگیری از سرقت منازل بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان از مردم خواست، پول و طلای خود را در منزل نگهداری نکنند و به صندوق امانات بانک بسپارند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال سرقت منزل پلیس آگاهی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد