Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:53:34 GMT

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در شهرستان نی ریز

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۰۳۳

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در شهرستان نی ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی از کشف محموله سنگین مواد مخدر در یک عملیات مشترک و هماهنگ خبر داد .

 وی با اشاره به اینکه با کار اطلاعاتی دقیق، مسیر این محموله ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرمی تریاک مورد رصد مأموران قرار گرفت، گفت: پس از ورود این مواد به محدوده استان فارس که در بار خاک آهن جاسازی شده بود با هماهنگی مقام قضایی تریلر حامل این مواد در پاسگاه قطرویه شهرستان نی ریز متوقف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی ارشد استان فارس با تأکید بر اینکه همکاری های چند جانبه ضابطین قضایی و مجموعه قضایی استان خواب را از چشم سوداگران مرگ ربوده است گفت: در هفته های اخیر محموله های متعدد مواد مخدر در اقصی نقاط استان کشف و ضبط شده است.

 وی با بیان اینکه رویکرد دادگستری استان ضربه به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر است گفت: در این رویکرد بر  برخورد با سرشاخه‌های حمل و ترانزیت ، نگهداری و توزیع مواد مخدر متمرکز هستیم و با این روش تلاش خواهیم کرد توزیع  و خرده فروشی مواد نیز در سطح محلات مختلف شیراز و برخی شهرستان ها کاهش یابد که این هدف از ابتدای سال جاری  تا کنون محقق شده است .

گفتنی است طی دو هفته اخیر این محموله، دومین محموله بزرگ کشف شده در شهرستان نی ریز می باشد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری حجت الاسلام موسوی فارس محموله مواد مخدر کشف نی ریز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین

حجت مرادی گفت: این اراضی مربوط به پلاک ۶ بخش ۱۷ فارس حومه شهر قیر است که بر اساس حکم صادره ۲۴ دادگاه تجدید نظر استان و با پیگیری‌های قضایی و تلاش مستمر نیرو‌های منابع طبیعی شهرستان به انفال برگشت و سند آن به نام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صادر شد.

او افزود: متصرف این اراضی با جمع‌آوری اسناد جعلی و اخذ رای قضایی این بخش از اراضی ملی شهرستان قیر را به مستثنیات تبدیل کرده و مدعی مالکیت آن می‌شود که سرانجام با تلاش و پیگیری مستمر نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و اقدامات و تدابیر اتخاذ شده در دستگاه قضایی این اراضی به نفع دولت آزاد و به بیت‌المال اعاده داده شد. 

مرادی، این اقدام شایسته را دستاوردی بی نظیر و نوید بخش برای طبیعت دوستان و مردم شهرستان دانست و افزود: عرصه‌های منابع طبیعی امانتی که از گذشتگان به دست ما سپرده شده و امروز بیش از هر زمان دیگری می‌بایست در حفظ و صیانت از این موهبت و سرمایه الهی اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با بیان اینکه حمایت‌های دستگاه قضایی در جلوگیری از زمین‌خواری و تلاش جهت رفع بعضی از تداخلات اراضی قابل تقدیر است، گفت: حفاظت از انفال مهم‌ترین وظیفه کارکنان این مجموعه است و مسئولیت حفاظت از منابع طبیعی به عنوان اولین و مهمترین اولویت‌ها از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از مردم و شهروندان طبیعت دوست شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم