Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، حدود یک دهه قبل بود که منچستریونایتد دو بار فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان در سالهای 2009 و 2011 را با شکست مقابل بارسلونای پپ گواردیولا از دست داد. وین رونی مدعی شد پیش از فینال اول، سرالکس فرگوسن دستور حمله را به بازیکنان این تیم صادر کرده که این تاکتیک برای او و دیگر بازیکنان یونایتد عجیب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وین رونی گفت: "سرالکس فرگوسن به ما گفت ما منچستریونایتد هستیم و قرار نیست در فینال لیگ قهرمانان در تمام دقایق بازی عقب نشسته و دفاع کنیم. ما در مقابل بارسلونا به روشی صحیح حمله خواهیم کرد. همه ما در جلسه نشسته و با خودمان فکر می کردیم این چه تصمیم عجیبی است. ما بازیکنانی چون لیونل مسی، تیری آنری و ساموئل اتوئو را در ترکیب بارسلونا دیده و از خود پرسیدیم یک تیم چقدر ممکن است عناصر هجومی در اختیار داشته باشد."

 

بارسلونا و منچستریونایتد دو سال بعد و در فینال 2011 نیز یک بار دیگر با یکدیگر ملاقات کردند. وین رونی در مورد آن دیدار گفت: "حتی اگر ما شاهد کیفیت بالای بارسلونا در فینال 2009 بودیم، شرایط در قبل از بازی در سال 2011 مانند آن مسابقه نبود. زیرا در سال 2009 ما حس می کردیم بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود داشته و فرصت فوق العاده ای برای غلبه بر بارسلونا داریم. اما در سال 2011 شرایط متفاوت بود و ما در اواخر دوران اوج خود بودیم، به همین دلیل تصور نمی کردیم بخت چندانی برای غلبه بر بارسلونا داریم."

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منچستریونایتد رونی فرگوسن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم منچستریونایتد در مصاف با برنلی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

آنتونی در دقیقه ۷۹ شیاطین سرخ را پیش انداخت، اما آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

منچستریونایتد با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رتبه ششم جای دارد. برنلی هم با ۲۴ امتیاز نوزدهم است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، نیوکاسل ۵-۱ شفیلد یونایتد را شکست داد و شفیلد سقوطش قطعی شد. فولام و کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ولورهمپتون دو بر یک از سد لوتون تاون گذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم