Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اظهار داشت: در این دیدار پیرامون موارد مختلف از جمله پروژه‌های مهم اسلامشهر دیدار و گفت‌گو انجام شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های مختلف ملی در شرایط تحریم اظهار داشت: در این نشست عنوان شد که خوشبختانه قرارگاه خاتم طی سال‌های اخیر با اتکاء به مجموعه تخصصی مجرب، زبده و توانمند تا بحال توانسته است ضمن بکارگیری پیمانکاران داخلی و تربیت مدیران لایق در اجرای پروژه های ملی در حوزه های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت و معدن، خطوط انتقال گاز، راه و باند و غیره قابلیت اجرای پروژه های عظیم را به منصه ظهور بگذارد و شعار «ما می توانیم» را به شایسته ترین صورت محقق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفیان با اشاره به اجرای دو پروژه مهم شهرستان اسلامشهر توسط قرارگاه خاتم افزود: پروژه مترو و کمربندی شمالی از مهمترین پروژه های شهرستان اسلامشهر در حوزه حمل و نقل است که خوشبختانه با تدبیر مدیران قرارگاه و شهرداری اسلامشهر از پیشرفت خوبی برخودار است. تاکنون نیز نزدیک به ۲۰ درصد از حفاری مکانیزه تونل نیز انجام شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه‌های اخیر پروژه مترو اسلامشهر به دلیل افزایش قیمت‌ها با مشکلاتی روبرو شده است که پیگیری لازم برای تأمین منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و اگر مشکلی پیش نیاید ظرف هفته های آتی منابع مالی مورد نیاز برای تسریع در اجرا، به این پروژه تزریق خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه کمربندی شمالی در کاهش ترافیک اسلامشهر گفت: در روند اجرای این پروژه اختلافاتی بین شرکت راه آهن و شهرداری اسلامشهر وجود داشت که با حضور و دستور مدیر عامل محترم راه آهن حل شد. دغدغه اصلی ما در این پروژه، تأمین منابع مالی است که خوشبخاته با قول مساعد مدیران دولتی این امر نیز به زودی حل خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مجلس شورای اسلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مترو اسلامشهر منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت؛ آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی،استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال‌ انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با اشاره به اینکه خدمات آبرسانی در حوزه محرومیت‌زدایی‌از طریق سه حوزه استانی، ملی و پروژه‌های ذیل قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) انجام‌می‌شود گفت: در سه حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی آبرسانی به ۸۲۰ روستا در دست اجرا است که موضوعی بی‌سابقه بوده.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آبرسانی به ۸۲۰ روستای که طی دوسال در دست اجرا بوده‌، ۳۲۰ روستا آماده افتتاح و بهره‌برداری است که ۲۱۰ روستای آن در قالب طرح‌های اجرایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و ۱۱۵ طرح نیز در قالب پروژه‌های ملی و استانی بوده است که طی یکی دو ماه آینده به بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تا به امروز در ۳۲۰ پروژه روستایی ۶۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۴۶ حلقه چاه حفر شده است و در مجموع ۴۵ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

وی پروژه امام علی (ع) یک، در کرمانشاه را به عنوان محرومترین پروژه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۸ روستا را تحت پوشش دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی اضافه کرد: با اجرای این ۱۸ پروژه روستایی که تا به امروز آبرسانی به هشت روستای آن انجام گرفته و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ هم‌استانی که تا به امروز، هیچگونه دسترسی به آب شرب نداشتند از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی می‌گوید: پیش از این آبرسانی به این روستاها به صورت سیار انجام می‌گرفت یا مردم از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده می‌کردند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

کد خبر 749549

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم