Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:41:11 GMT

مقدمات استقرار بالگرد هلال احمر در یزد فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۲۵۸۲

مقدمات استقرار بالگرد هلال احمر در یزد فراهم شد

محسن حرازی زاده سه شنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا افزود: اتفاق هایی که در استان رخ می‌دهد مجبور بودیم از بالگرد استان های همجوار کمک گرفته شود که با استقرار بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر دیگر نیازی به استان‌های دیگر نیست. 

حرازی زاده افزود: آشیانه بالگرد در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در این استان ۱۲ پایگاه ثابت وجود دارد و خیران  تلاش‌های خوبی در توسعه زیرساخت ها دارند و پایگاه های جدیدی در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پایگاه امداد کوهستان در تفت و تیم های آماده به کار در مهریز و اردکان فعال است و تیم واکنش سریع را در حوادث کوهستان برای نجات آسیب دیدگان و گمشدگان کمک می کند. 
 24 تیرماه 1399 نماینده مردم شهرستان های یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی گفته بود که امداد هوایی از جمله نیازهای ضروری استان است و رفع مشکلات آن را باید به صورت جدی دنبال کنیم تا بتوان در مواقع ضروری به سهولت به آن دسترسی داشته باشیم.

محمدصالح جوکار در دیدار مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان با توجه به فاصله زیاد شهرها و وجود جاده‌های طولانی در نقاط مختلف استان افزود: پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای از اهمیت بسیار بالایی در این مورد برخوردار است ، باید برای تقویت و تجهیز آن بیش از پیش اقدام کردد.

وی با اشاره به اینکه ۲ موضوع « امنیت و سلامت » به عنوان مهمترین نعمت‌هاست،  ادامه داد: تا زمانی که انسان با مشکل جدی مواجه نشود، قدر عافیت و سلامت را نمی‌داند و تنها در آن زمان است که به خوبی اهمیت کار نیروهای امدادی از جمله هلال احمر را متوجه می شود.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد  تکیه و ظرفیت این مجموعه بر نیروهای داوطلبی است و  عمده فعالیت‌هایی که در هلال احمر انجام می‌شود داوطلبانه است .

برچسب‌ها یزد سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یزد سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد. وی یادآوری کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت. مهرگان از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت: در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096242

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان