Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از تارنمای "شبکه اویشین ویک"؛ برایدنستاین در پی اعلام برنده شدن جو بایدن در روز شنبه هشتم نوامبر (۱۸ آبان)  گفته است: حتی در صورت درخواست رئیس جمهوری منتخب آمریکا، از پذیرش این پیشنهاد خودداری خواهد کرد.

به گفته وی، این تصمیم نه به دلایل حزبی، بلکه برای اطمینان یافتن از قرار گرفتن بهترین فرصت و امکانات سیاسی برای پیشرفت در اختیار ناسا در دوره رهبری تازه کشورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایدنستاین  افزود: مساله دقیق این است که منافع ناسا به عنوان یک سازمان دولتی در چیست؟ از این دیدگاه بهترین مدیر برای ناسا فردی است که روابط تنگاتنگی با رئیس جمهوری تازه ایالات متحده داشته باشد و مورد اعتماد دولت شامل دفتر مدیریت و بودجه، شورای ملی فضا و شورای امنیت ملی باشد.  تصور می کنم فرد مناسبی برای مدیریت ناسا در دوره تازه نخواهم بود.

ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا که دوره ریاست جمهوری اش رو به پایان است و نتیجه انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) ۲۰۲۰ را به چالش کشیده است، در سال ۲۰۱۸ برایدنستاین نماینده جمهوری خواه پیشین اوکلاهما در مجلس نمایندگان را به عنوان رئیس ناسا منصوب کرد.   

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال