Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاتزتا دلو اسپورت از دو بازیکنی که آندره آ پیرلو در نقل و انتقالات تابستانی خواهان آنها بوده و باشگاه یوونتوس نتوانسته جذبشان کند رونمایی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بانوی پیر نقل و انتقالات تابستانی بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت و بازیکنانی نظیر دژان کولوسفسکی، وستون مک کنی، آرتور ملو و آلوارو موراتا را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این خریدها گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده سرمربی یوونتوس یعنی آندره‌آ پیرلو در تابستان خواهان دو بازیکن دیگر بوده که باشگاه تورینی نتوانست آنها را جذب کند.

یکی از این بازیکنان ستاره بوسنیایی باشگاه رم یعنی ادین ژکو بود. در حالیکه توافق برای انتقال ژکو به یووه انجام شده بود اما رم نتوانست آرکادیوش میلیک از ناپولی را به خدمت بگیرد تا انتقال مهاجم بوسنیایی به تورین نیز منتفی شود؛ موضوعی که باعث شد بیانکونری به سراغ جذب مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید برود و آلوارو موراتا را به خدمت بگیرد.

دیگر بازیکن مد نظر پیرلو برای یوونتوس مانوئل لوکاتلی از ساسولو بود. با وجود تلاش بیانکونری برای جذب او، باشگاه ساسولو 40 میلیون یورو برای این انتقال طلب کرد اما یووه نتوانست آن را تقبل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ادین ژکو فوتبال یوونتوس آندره پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی

توضیحات جیمی کرگر در مورد بازی مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد