Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@15:15:28 GMT

سامان قدوس و فرار از پرداخت جریمه سنگین

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۵۶۹

سامان قدوس و فرار از پرداخت جریمه سنگین

دادگاه CAS اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند از پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی معاف شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سال گذشته یوفا اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه سوئدی اوسترشوند به علت تخلف علیرغم توافق با باشگاه هوئسکا و انتقال این بازیکن به آمیان چهار میلیون یورو جریمه شده اند، اما CAS این حکم را لغو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این حکم، سامان قدوس چهار ماه محروم و باشگاه اوسترشوند نیز دو پنجره متوالی از جذب بازیکن جدید محروم شده بود.

سامان قدوس در تابستان سال 2018 در آستانه انتقال به هوئسکا بود و به نظر می رسد توافق بین این تیم و اوسترشوند حاصل شده، اما او در نهایت راهی آمیان شد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی به نهادهای قضایی ورزش شکایت کرده بود.

اما امروز دادگاه CAS تنها بخش جریمه مالی این حکم را لغو کرده و دیگر نیازی به پرداخت مشترک چهار میلیون یورو از سوی قدوس و اوسترشوند نیست. البته ملی پوش ایرانی چهار ماه محرومیت خود را سپر کرده و این جریمه نیز تایید شده است. همچنین محرومیت اوسترشوند از شرکت در دو پنجره نقل و انتقالاتی همچنان پابرجاست و در واقع تنها جریمه مالی این طرف مجادله بخشیده شده است.

دادگاه CAS در بخشی از این حکم اعلام کرده باشگاه اسپانیایی هوئسکا نتوانست ثابت کند بابت منتفی شدن این انتقال دچار ضرر و زیان شده، به همین علت نیازی به پرداخت غرامت به این باشگاه نیست و حکم چهار میلیون یورویی لغو می شود. باشگاه سوئدی تا ژانویه 2022 قادر به جذب بازیکن جدید نخواهد بود و البته همچنان قرصت تجدید نظر برای اوسترشوند وجود دارد.

در واقع تخلف سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند ثابت شده، اما خسارتی به باشگاه هوئسکا وارد نشده و به همین دلیل این جریمه مالی لغو شده است. سامان قدوس در حال حاضر به صورت قرضی در تیم برنتفورد در انگلیس بازی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یوفا فوتبال سامان قدوس اوسترشوندس سامان قدوس چهار میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.


کد خبر 849404 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ