Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:04:31 GMT

۴۰ خدمت توزیع برق سمنان غیرحضوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۶۴۴

۴۰ خدمت توزیع برق سمنان غیرحضوری می‌شود

سیدمحمد موسوی‌زاده امروز به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: از ابتدای آذرماه خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقویت می‌شود.

او گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم تحقق دولت الکترونیک، باید بستری آماده شود تا نیازی نباشد مردم برای دریافت خدمات، سفر شهری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: همه خدمات فروش و پس از فروش مشترکان و امروز بهره‌برداری از این پس به مراجعه حضوری برای دریافت خدمت در شرکت توزیع برق استان سمنان نیازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی‌زاده بیان کرد: مردم می‌توانند بدون مراجعه غیرحضوری، درخواست‌های خود را ارائه و ۴۰ خدمت در دست ارائه در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان را دریافت کنند و تمام این خدمات به‌صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری، ۲۸ خدمت در حوزه مشترکان و ۱۲ خدمت در بخش بهره‌برداری، صرفاً از طریق غیرحضوری انجام می‌شود و هر متقاضی و مشترک برق می‌تواند از خدمات موردنظر استفاده کند.

او افزود: این خدمات در قالب سامانه برق ایران تحت عنوان «برق من» ارائه خواهد شد؛ این سامانه روی گوشی‌های تلفن همراه هم قابل نصب خواهد بود و از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان هم می‌توان نسخه اپلیکیشن آن را دریافت و نصب و خدمات غیرحضوری را دریافت کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: قبض‌های برق که در گذشته به‌صورت کاغذی منتشر و توزیع می‌شد، نیز در این سامانه قابل دسترسی بوده؛ ضمن اینکه سابقه این قبض‌ها هم قابل دریافت است.

موسوی‌زاده گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان و مشترکان برق با نصب اپلیکیشن «برق من» از طریق دریافت از کافه بازار یا وب‌سایت این شرکت روی گوشی تلفن همراه صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند خدمات برق را بدون مراجعه حضوری اخذ کنند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان خدمات برق دولت الکترونیک مشترک برق شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان