Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@02:27:44 GMT

فرآیند پرداخت کمک هزینه ازدواج غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۳۸۳۳

فرآیند پرداخت کمک هزینه ازدواج غیرحضوری شد

سمساری گفت: در راستای توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و با توجه به برقراری ارتباط با سازمان ثبت احوال کشور، فرایند پرداخت کمک هزینه ازدواج غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جعفر سمساری» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زمینه اخذ اطلاعات ازدواج بیمه‌شدگان از سازمان ثبت احوال کشور، پرداخت کمک هزینه ازدواج به عنوان اولین سرویس بدون نیاز به اخذ درخواست و بررسی توسط واحدهای اجرایی و کاملا غیرحضوری راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی افزود: بر این اساس شناسایی بیمه‌شدگان حائز شرایط ماده (85) قانون تامین اجتماعی و کلیه فرآیندهای مربوط به پرداخت کمک هزینه ازدواج، از طریق سامانه متمرکز تعهدات کوتاه مدت، برای واجدین شرایط که دارای شماره حساب و شماره تلفن همراه معتبر در سیستم می‌باشند در پایان هرماه به صورت هوشمند و بدون نیاز به مراجعه بیمه‌شده به واحد اجرایی صورت می‌پذیرد و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمه‌شده اعلام می‌گردد.

وی ادامه داد: علاوه بر شیوه فوق، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج توسط بیمه‌شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتیeservices.tamin.ir  فراهم می‌باشد که در این روش نیز کلیه فرآیندهای اجرایی به طور هوشمند و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌شده صورت می‌پذیرد.

سمساری تصریح کرد، افرادی که علیرغم تکمیل اطلاعات شماره حساب و شماره تلفن همراه در سامانه خدمات غیرحضوری، در پایان ماه مربوطه، پیامک ثبت کمک هزینه ازدواج را دریافت نمی‌نمایند، می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور از مسیر (منوی بیمه شدگان‏/ حمایت های کوتاه مدت‏/ درخواست کمک هزینه ازدواج) از علت عدم دریافت کمک مذکور مطلع و در صورت اعتراض با «ثبت درخواست پشتیبانی» و بارگذاری تصاویر عقدنامه و صفحه ازدواج شناسنامه ازطریق منوی «افزودن تصاویر جدید» نسبت به ارائه درخواست و پیگیری¬های مربوطه اقدام کنند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات ازدواج پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!

 
به گزارش تابناک به نقل از کالچر تریپ، در کشور سوئیس برای حفظ محیط زیست قوانین بسیاری وجود دارد ولی یک سری قوانین خاص دیگر هم دارد که کمتر در کشور دیگری پیدا می‌شود.

 

قانون شماره 1: در کشور سوئیس در جهت تکریم افراد هیچ والدینی حق ندارد اسم‌های عجیب و غریب روی نوزادان خود بگذارند.

قانون شماره 2: بعد از ساعت 10 شب نمی‌توانید ایستاده ادرار کنید.

قانون شماره 3: شما نمی توانید بعد از ساعت 10 شب دستشویی‌های خود را تمیز کنید.

قانون شماره 4: شهروندان سوئیسی باید برای سگ خانگی خود مالیات پرداخت کنند.

قانون شماره 5: هیچ کس حق ندارد یک حیوان خانگی داشته باشد. به عبارتی همه باید برای سگ‌ها یا دیگر حیوانات خانگی خود یک دوست یا جفت داشته باشند.

قانون شماره 6: یکشنبه‌ها نمی‌توانید بیرون آشغال بگذارید.

قانون شماره 7: یکشنبه‌ها نمی توانید چمن خانه خود را کوتاه کنید.

قانون شماره 8: خطوط هوایی باید برای هر پرواز خود به خاطر آلودگی صوتی جریمه پرداخت کنند.

قانون شماره 9: پیاده‌روی با لباس زیر در این کشور ممنوع شده است.

 

 

اطلاعات آنلاین

 

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی