Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد بوث» فرستاده آمریکا در امور سودان روز دوشنبه وارد سودان شد و با مقامات این کشور برخی مقامات ارشد این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

خبرگزاری رسمی سودان در این خصوص گزارش داد که فرستاده آمریکا به خارطوم سفر کرده است تا با مقامات ارشد سودانی در خصوص نتیجه حذف نام خارطوم از فهرست تروریستی آمریکا و «آماده‌سازی سودان برای استقبال از سرمایه‌گذاری‌های خارجی» دیدارهایی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، نماینده آمریکا روز دوشنبه وارد آمریکا شده و بدو ورود خود با «مدنی عباس مدنی» وزیر صنعت و تجارت سودان ملاقات کرده است تا «سودان را برای سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی پس از حذف نام از فهرست کشورهای حامی تروریسم » آماده کند.

سونا در بخش پایانی گزارش خود خبر داد که بوث با «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان و «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر دولت انتقالی این کشور روز پنجشنبه دیدار خواهد کرد.

این در حالی است که خبرگزاری «رویترز» و منابع صهیونیستی،‌ امروز، خبر دادند که هیأتی از مقامات رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی به سودان سفر خواهد کرد تا توافق سازش بین دو طرف را تحکیم کند.

روز جمعه دوم آبان ماه، وزارت خارجه سودان اعلام کرد دولت انتقالی این کشور با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کرده است. در همان روز، کاخ سفید نیز خبر داد رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره ابلاغ کرده است که قصد دارد سودان را از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج کند.

در بیانیه مشترک رژیم صهیونیستی ، سودان و آمریکا درباره برقراری روابط اقتصادی و تجاری بین خارطوم و تل‌آویو آمده است که واشنگتن گام‌هایی را برای حفظ حق حاکمیت سودان و همکاری با دیگر شرکا برای کاهش بدهی‌های سودان برخواهد داشت.

بعد از آن بود که «عمر قمر الدین» وزیر خارجه سودان اذعان کرد که عادی‌سازی روابط با تل‌آویو، شرط حذف نام سودان از لیست حامیان تروریسم بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سودان آمریکا تروریسم رژیم صهیونیستی تروریسم رژیم صهیونیستی سودان کاخ سفید آمریکا حذف نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • علل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ویرانی، آوارگی و فاجعه؛ سودان یک سال پس از جنگ