Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:06:33 GMT

تلویزیون لوله شونده ال جی به فروش گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۴۰۴۵

تلویزیون لوله شونده ال جی به فروش گذاشته شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال جی اعلام کرده است که تلویزیون لوله شونده بالاخره، هرچند در تعداد محدود، به فروش گذاشته شد. اولد سیگنچر آر ۶۵ اینچی اکنون در هفت فروشگاه مصرف کننده لوازم برقی در سراسر کره جنوبی موجود است و ۱۰۰ میلیون ون یا بیش از ۸۷ هزار دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیگنچر اولد آر دور یک صفحه اولد انعطاف پذیر ساخته شده است که ال جی آن را با خویشتن داری ویژه‌ای به عنوان «جدیدترین تحول در فناوری تلویزیون طی دهه ها» توصیف می‌کند. به دلیل ماهیت انعطاف پذیر آن، این تلویزیون می‌تواند به صورت جزئی یا کامل تا پایه جمع شود، و به نسبت ابعادی متفاوتی تبدیل یا هنگام عدم استفاده، صفحه به طور کامل مخفی شود.

بیشتر بخوانید

گوشی پایین رده جدید ال جی وارد بازار جهانی شد

این شرکت در بیانه‌ای گفت: «نوآوری زیبای ال جی مصرف کنندگان را از محدودیت‌های دیوار رها می‌سازد، و به دارندگان این امکان را می‌دهد که محیط زندگی خود را سازماندهی کنند بدون اینکه نیاز باشد فضایی را برای یک صفحه بزرگ و مشکی که فقط هنگام روشن بودن مفید است کنار بگذارند». خریداران قادر خواهند بود برای کاور اسپیکر پشمی از بین چهار رنگ انتخاب کنند، و پایه آلومینیومی آن را می‌توان با حکاکی شخصی سازی کرد.

جای تعجب نیست که سیگنچر اولد آر برای ورود چنین محصول هوشمندانه‌ای به بازار راه سختی را پشت سر گذاشته است. ال جی ابتدا در CES سال ۲۰۱۸ از یک نمونه لوله شونده رونمایی کرد، و بعد‌ها بلومبرگ گزارش کرد که این نمایش در سال آینده به ارسال محصول منتهی خواهد شد. شرکت ال جی در حقیقت قصد داشت یک تلویزیون لوله شونده تجاری را تا بهار سال ۲۰۱۹ به CES وارد کند، اما هرگز به فروش نرسید.

در ادامه لیست کامل تلویزیون‌های اولد ۲۰۲۰ ال جی را مشاهده می‌کنید:

 سری سیگنچر RX (رول شونده): ۶۵ اینچ سری سیگنچر ZX (اولد ۸K): ابعاد ۷۷ و ۸۸ اینچی سری سیگنچر WX (اولد والپیپر): ۶۵ و ۷۷ اینچی سری سیگنچر GX (سری جدید گالری): ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی سری CX: در ابعاد ۴۸، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی سری BX: در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلویزیون جدید شرکت LG فناوری جدید لوله شونده اینچی سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی