Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان هندی دانشگاه "منچستر"ضمن اعتراض به سیاست ها و تصمیمات کرونایی این دانشگاه اظهار کردند از این‌که تمام روز در خوابگاه‌های خود گیر افتاده‌اند و قرنطینه شده‌اند، احساس افسردگی می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلونیوز، قرنطینه دانشجویان در حالی انجام شده که شهر منچستر به دلیل بحران کرونا به تعطیلی کشیده شد و تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از این دانشجویان در خارج از دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند و پلاکاردهایی در دست خود گرفتند که روی برخی انها نوشته بود: آیا ما ۲۲ هزار پوند برای این کار پرداخت کردیم؟ آیا ارزش داشت که من برای شرکت در یک کلاس آنلاین از هند به انگلیس پرواز کنم؟

این دانشجویان می‌خواهند فعالیت‌های اجتماعی آفلاین ، آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری) و حمایت‌های روحی و روانی از آن‌ها افزایش پیدا کند و در عین حال شهریه پرداختی آن‌ها نیز کاهش یابد.

یکی از این دانشجویان معترض گفت: من امسال ۵ درصد هم زندگی دانشجویی را تجربه نکردم. این آخرین سال ما بود که می‌توانستیم از زندگی دانشجویی لذت ببریم. اکنون همه‌چیز خراب شده است.

این دانشجو در بهار گذشته هنگامی‌که موارد ابتلا به کرونا در حال افزایش بود به هند بازگشت و سپس در ماه سپتامبر به انگلیس آمد و انتظار داشت که تدریس دانشگاه به صورت ترکیبی صورت گیرد.

ولی در تاریخ ۷ اکتبر سال جاری دانشگاه منچستر اعلام کرد با توجه به اینکه جوانان، ۵۵ درصد از موارد ابتلا به کووید-۱۹ را تشکیل می‌دهند، تمامی دوره‌های این دانشگاه به صورت آنلاین ارائه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه منچستر کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادن

  صورت‌هایشان با من فرق چندانی نمی‌کند. گاهی سیاه‌اند گاهی بلوند و چشم آبی. می‌گویم فرق چندانی نمی‌کند چون وقتی به بالحجه می‌رسند یحتمل چشم‌هاشان پر شده و از اینجا معلوم است شانه‌هاشان بیشتر می‌لرزد. پرت شده‌ام توی دانشگاه کلمبیا. اینها همان دانشجویان معترضی هستند که تا روز آخر پیروزی فلسطین «فیری فیری پالستاین» می‌گفتند.کسی چه می‌دانست این نسل‌کشی یک سقلمه بزرگ باشد به دانشجویان تازه جوان آمریکایی و اشهد گفتن یکی یکی دهان به دهان بچرخد و حالا بوی چمن و بالحجه و باد بهاری توی دانشگاه صورت را خنک کند و من اینجا نگاهشان کنم. اینجا توی ایران، تهران، خیابان ری و با صدای شیخ حسین انصاریان، نگاه کردنشان را حس کنم و به این فکر کنم که شباهت ظاهری چه معنایی دارد وقتی قلب و زبانمان الان یک چیز می‌خواهد و چشم هام توی نور تیرچراغ برق، برق بیفتد از اشک و فکر کنم چه چیزی می‌تواند یک آدم را در هرجای دنیا متمایز کند و برسم به جمله «نظر همه محترم نیست، به آزادی تفکر با آزادی عقیده برابر نیست» و به ایستادن.

دیگر خبرها

  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • پردیس‌های آمریکا علیه جنگ غزه
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • ایستادن
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟