Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین چرخابی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت درگذشت استاد محمود یاوری افزود: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد نامگذاری هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور را به نام استاد یاوری می‌دهم و امیدوارم در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی اظهارداشت: گوته دانشمند آلمانی می گوید اشخاص بزرگ و نامی مثل کوه هستند هرچه به آنها نزدیک شویم عظمت و ابهت آنها بر تو معلوم می شود و استاد یاوری در عرصه ورزش کشور فردی تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به راستی مرحوم محمود یاوری مثل یک کوه استوار بود و من بواسطه همسایگی با این استاد از نزدیک محمودخان را می شناختم عظمت و ابهت این مرد بزرگ بر من پوشیده نبود.

وی با بیان اینکه چقدر باید صبر کرد تا یک محمود یاوری دیگر متولد شود، افزود: یاوری مردی است که در تمام عمر خود را در سراسر کشور در خدمت جوانان این مرز و بوم گذرانید و شاگردان زیادی تربیت کرد.

وی با بیان اینکه مکتب فوتبال اصفهان با نام استاد یاوری گره خورد، افزود: فقدان این عزیز سفر کرده دوست داشتنی برای فوتبال ایران و اصفهان سخت است که نامگذاری هفته دوم لیگ فوتبال به نوعی ادای دین به اوست.

"محمود یاوری" صبح روز سه‌شنبه پس از تحمل چندین روز مبارزه با بیماری در ۸۱ سالگی و در یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان درگذشت. 

این مربی با اخلاق به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین پیشکسوتان فوتبال ایران و اصفهان شناخته می‌شد. سرهنگ یاوری کار مربیگری را از سال ۵۰ شروع کرد و کمتر فوتبالیستی در اصفهان پیدا می‌شود که شاگرد او نباشد.

این مربی با اخلاق در روز ۱۸ مهر سال ۱۳۱۸ در شهر اصفهان متولد شد و فوتبالش را از باشگاه شاهین اصفهان شروع کرد. او سپس برای استخدام در نیروی انتظامی به پاس تهران رفته و فوتبالش را در این تیم ادامه داد.

یاوری در زمینه مربیگری نیز سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، فجرسپاسی، برق‌شیراز، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، صبای قم، استقلال اهواز، پاس، استیل‌آذین، راه‌آهن و مس کرمان را در کارنامه خود دارد.

او همچنین در رده ملی در تیم جوانان و تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی فعالیت داشته است.

با اعلام خانواده مرحوم یاوری قرار است پیکر زنده‌یاد محمود یاوری سرمربی اسبق تیم ملی، سپاهان و ذوب آهن  امروز از ساعت ۹ صبح در ورزشگاه تختی اصفهان تشییع شود و سپس در قطعه نام آوران باغ رضوان اصفهان آرام گیرد.

برچسب‌ها فوتبال اصفهان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اصفهان لیگ برتر فوتبال فوتبال اصفهان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور محمود یاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان