Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته امداد گفت: در بودجه ۱۴۰۰ برای تحت پوشش قرار گرفتن ۵۰۰ هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب شده و عملیاتی شود. - اخبار استانها -

سید‌مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در پاسخ به اینکه در ایام کرونایی و تورم که وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه تضعیف شده چقدر میزان مراجعات افزایش یافته است اظهار داشت: از ابتدای امسال، یک سری از خانواده‌های تحت پوشش با اشتغالزایی و خودکفایی از تحت پوشش خارج شدند و تعدادی جایگزین آنها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه محدودیت منابع داریم، از یک سقفی بالاتر امکان تحت پوشش قرار دادن در یک سال را نداریم، افزود: علاوه بر افراد تحت پوشش، مراجعات موردی هم زیاد داریم و به تمام ادارات کل کمیته امداد سفارش کرده‌ایم که نباید در این شرایط سخت، مراجعات بی پاسخ بماند.

رئیس کمیته امداد به تسنیم خبر داد: طراحی مرحله سوم رزمایش کمک‌ مومنانه کمیته امداد براساس "ایجاد اشتغال"/ کمک 1178 میلیاردی مردم در رزمایش مواسات + فیلمرئیس کمیته امداد: توانمندسازی محرومان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استرئیس کمیته امداد در تبریز: مردم کشور بیش از 840 میلیارد تومان زکات در 7 ماهه گذشته پرداخت کردنداهداء 100 هزار تُن سیمان برای تکمیل ساخت خانه مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، با تقدیر از مصوبه مجلس برای اختصاص یارانه معیشتی خرید کالا جهت دهک‌های یک و دو وسه با ماهانه 120 هزار تومان، گفت: امیدوارم با پشتیبانی دولت و مجلس برای نیازمندانی که فشار زیادی را در کرونا و تورم تحمل می‌کنند، قدمی برداریم چداکه طبقات محروم فشار زیادی را تحمل می‌کنند که باید این بار سنگین را کاهش دهیم.

وی آمار افراد در صف را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بودجه 1400 برای تحت پوشش قرار گرفتن 500 هزار نفر در کمیته امداد و بهزیستی پیشنهاد دادیم و امیدواریم این پیشنهاد مصوب شده و عملیاتی شود. 

ادامه این گفت‌وگوی ویدیویی را با هم ببینیم:

انتهای پیام /111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورم ویروس کرونا آذربایجان شرقی مددجویان کمیته امداد تورم ویروس کرونا آذربایجان شرقی مددجویان کمیته امداد تحت پوشش قرار کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام