Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در روزهای گذشته انتشار نامه‌ای از استاندار کرمانشاه خطاب به معاون رئیس‌جمهور برای استخدام فعالان ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم در ادارات استان رسانه‌ای و خبر‌ساز شد؛ موضوعی که استاندار خراسان‌شمالی نیز صحت اصل آن را تأیید می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ در روزهای گذشته انتشار نامه‌ای از استاندار کرمانشاه خطاب به معاون رئیس جمهور برای استخدام فعالان ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم در ادارات استان رسانه‌ای و خبر ساز شد؛ موضوعی که استاندار خراسان شمالی نیز صحت اصل آن را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی شجاعی چندی پیش در پاسخ به سئوالاتی درباره برخی استخدام‌های خاص و بدون آزمون در استانداری آن هم سال پایانی دولت٬ در پاسخ به اینکه موضوع استخدام فعالان ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور در ادارات چیست٬ اظهار داشت: چندی پیش در جلسه مشترک استانداران با ریاست جمهوری٬ یکی از استانداران از رئیس جمهور درخواست کرد برای فعالان ستاد انتخاباتی مجوز استخدام صادر شود.

وی افزود: رییس جمهور هم این موضوع را به رییس سازمان اداری و استخدامی ارجاع و موافقت خود را اعلام کرد. البته در آن جلسه قرار شد هر استان 30 نفر سهمیه استخدامی داشته باشد که بعدها این عدد هم برای هر استان به 20 نفر تقلیل یافت.

آموزشیاران نهضت سوادآموزی متقاضی استخدام در آموزش‌ و پرورششهرداری تهران: فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد به بالا استخدام رسمی می‌شوندطاهرنژاد: مسئولیت صدر تا ذیل دولت روحانی با اصلاح‌طلبان است/ خاتمی محور حرکت اصلاح‌طلبان نیست/بگذارید درباره عارف نظر ندهم

استاندار خراسان شمالی گفت: قرار شد هر استان یک لیست 20 نفره بدهد که من از ابتدا معتقد بودم این کار سرانجامی ندارد و حرف و حدیث خواهد داشت و به همین علت ما لیست ندادیم. برخی هم از داخل استان به این موضوع که چرا من لیست نمی‌دهم شکایت کردند که ما همچنان لیست نداده‌ایم.

سئوال این جاست که با توجه به وضعیت بیکاری و اشتغال جوانان و مشکلات معیشتی مردم٬ در حالی که در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اداری٬ تعداد بسیار کمی و آن هم با شرایط بسیار سخت قادر به پذیرش هستند٬ استخدام بیش از 930 فعال تبلیغاتی آقای رئیس‌جمهور٬ با یک دستور خاص و ویژه٬ چه توجیهی دارد؟

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی رئیس جمهور استانداری خراسان شمالی رئیس جمهور استاندار خراسان شمالی فعالان ستاد انتخاباتی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته