Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:50:49 GMT

برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۴۶۷۸

برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی در سال ۲۰۲۰ لغو شد

به گزارش خبرگزار ی مهر، در حالی که پیش از این قرار بود رقابت‌های کشتی بزرگسالان جهان روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود، اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

اتحادیه جهانی در نظر دارد که مسابقات را در شکلی جدید با نام جام جهانی و به صورت انفرادی برگزار کند که نحوه برگزاری این مسابقات بزودی از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بودند که اگر قرار به برگزار شدن مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ باشد باید از معیارهایی که توسط کمیته اجرایی تعیین شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید ۸ تیم از ۱۰ تیم برتر رنکینگ و حداقل ۷۰٪ کشورهای شرکت کننده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

این درحالی است که پیش از این چندین کشور از جمله آمریکا، ژاپن، قزاقستان و کوبا به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده بودند.

کد خبر 5068715

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی ویروس کرونا مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال تیم فوتبال سایپا تهران تيم مس رفسنجان فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی هندبال لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اتحادیه جهانی جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی