Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر درستکار آتش نشانی تهران کیف حاوی یک میلیارد تومان پول و موبایل را به صاحبش تحویل داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین حسین نژاد کارگر خدمات سازمان آتش نشانی تهران که در یکی ازایستگاه‌های آتش نشانی کار می‌کند چند روز قبل به هنگام رفتن از محل کار به خانه اش کیف حاوی یک میایارد تومان پول که به طورت وجه نقد، تراول و چک و نیز موبایل و سایر مدارک شناسایی بود را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با پیگیری صاحب کیف را به تازگی خانه اش را فروخته بود، پیدا کرد و کیف به صاحبش برگرداند.
صاحب کیف روز گذشته با حضور در محل کار این کارگر زحمتکش و درستکار درایستگاه آتش نشانی درحضور مدیران و پرسنل آتش نشانی از وظیفه‌شناسی این کارگر قدردانی کرد.
براساس این گزارش، رضا وفائی معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران به نمایندگی از این سازمان و به پاس تقدیر و تشکر از امانتداری این کارگر درستکار با حضور در ایستگاه آتش نشانی و جمع آتش نشانان از وی قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش نشانی پرسنل آتش نشانی وجه نقد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب حریف دورتموند نشد. بسیاری اعتقاد داشتند پاریس می تواند در سیگنال ایدونا پارک حداقل یک مساوی بگیرد ولی در نهایت با یک گل بازنده شد و سه شنبه بعد در پارک دو پرنس باید این نتیجه را برگرداند. کار سختی است ولی پی اس جی در زمین خود قدرتی مضاعف خواهد داشت.

اریک دی‌مکو، اسطوره مارسی، در انتقاد از بازی پی اس جی به رادیو RMC گفت: «این نمونه یکی دیگر از بازی های ضعیف این فصل پی اس جی بود. تیم واقعا بد کار کرد و شایسته شکست بود.»

دی مکو ادامه داد: «بعضی ها انگار حافظه خود را از دست داده اند. پی اس جی از این دست بازی ها در فصل جاری زیاد داشته است. همه فریب پیروزی برابر بارسا را خوردند اما یادشان رفته که اخراج آرائوخو ورق را برگرداند و بعید بود در غیر این صورت پی اس جی به این مرحله برسد.»

دیگر خبرها

  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت