Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرمی کوربین به خاطر سخنرانی های سال های اخیر خود در دفاع از حقوق مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از رهبری حزب کارگر انگلیس کنار گذاشته شد و ۲۹ اکتبر جایش را فردی حامی اسرائیل گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، در کشورهای غربی به خصوص انگلیس و فرانسه هنوز مقامات اصرار به آزادی بیان در توهین به مقدسات اسلامی را دارند ولی پرونده جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر انگلیس ثابت کرد که استانداردهای آزادی بیان در جهان غرب دوگانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جرمی کوربین به خاطر سخنرانی های سال های اخیر خود در دفاع از حقوق مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از رهبری حزب کارگر انگلیس کنار گذاشته شد و 29 اکتبر جایش را فردی حامی اسرائیل گرفت.

 

کایر استارمر رهبر فعلی حزب کارگر انگلیس در اظهارنظری گفته بود که او بارها به کوربین توصیه کرده بود که در بیان صحبت هایش در حمایت از مردم فلسطین دقت کند ولی او گوش نکرده است و حرف های خود را تکرار می کند.

 

گفته می شود آخرین سخنرانی کوربین در ماه اکتبر در حمایت از مردم فلسطین و رد طرح معامله قرن باعث برکناری او از حزب کارگر شده است. مقامات انگلیس و فرانسه در توهین به مقدسات اسلامی اصرار بر آزادی بیان دارند ولی سخنان کوربین درباره حقوق مردم فلسطین به احساسات ضد یهودی تعبیر می شود.

 

جرمی کوربین رهبر پیشین حزب کارگر به علت حمایت از مردم فلسطین و انتقاد از حملات اسراییل و کشتار مردم فلسطین و اشغال سرزمینهایشان بارها اماج حملات و هجمه های شدید در محافل سیاسی و رسانه ای وابسته به امریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

 

تلاش برای حفظ حقوق اقلیت ها و قشرهای کم درآمد و مبارزه با اسلام هراسی از دیگر رویکردهای جرمی کوربین این سیاستمدار کهنه کار انگلیسی است که به ویژه مغضوب سران رژیم صهیونیستی، حزب حاکم انگلیس و آمریکا بوده است.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: جرمی کوربین مسلمانان انگلیس انگلیس حزب کارگر انگلیس رژیم صهیونیستی مردم فلسطین جرمی کوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد