Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله خجسته‌ پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: با توجه به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کشور طی هفته‌های اخیر و مصوبه ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت تردد، مقرر شد  در ۲۵ مرکز استان که وضعیت قرمز دارند و پیش از این محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی کرونا در این شهرها اعمال شده بود، خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی ممنوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ادامه داد: مقرر شده بود در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه ‌شوند.
وی اظهار داشت: براین اساس ۶۱ خودرو به دلیل بی‌توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس جریمه شدند.
وی اضافه کرد: آمارها نشان از به صدادرآمدن زنگ خطر در استان است و برای مبارزه با شیوع کرونا باید آحاد جامعه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، ماسک زدن، پرهیز از تردد در مکان‌های شلوغ و پرهیز از برگزاری دورهمی و اجتماعات و رفتن به مسافرت مشارکت لازم را داشته کنند.
خجسته‌پور تصریح کرد: رسانه ها باید به عنوان بازوی توانمند در کنار مدافعان سلامت، با تولید محتوا، از مردم به عنوان یک مطالبه بخواهند در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دقت داشته باشند.
سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: به منظور مبارزه با شیوع کرونا۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه، به جز اصناف فروش  مواد ضروری، بقیه مشاغل باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند و هدف از اجرای این طرح ماندن مردم در خانه‌ و پرهیز از حضور در پاساژها و مراکز خرید است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر سه شنبه گفت: با فوت ۴۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۹ هزار و ۲۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: تا ظهر ۲۰ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و سه هزار و ۸۸ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۰۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح وضعیت شیوع کرونا در استان سمنان گفت: نمودار  موارد ابتلا و بستری کرونا در استان سمنان روند افزایشی دارد و روند صعودی آن با شیب تند و نگران کننده در حال امتداد است و به بالاترین میزان از زمان شروع اپیدمی کرونا رسیده است.

چهار شهر استان سمنان در وضعیت فوق بحرانی
وی افزود: هم اکنون شهرهای آرادان، مهدی شهر و سرخه از استان سمنان در وضعیت قرمز یعنی خیلی پرخطر و شهرهای دامغان، سمنان، شاهرود و گرمسار در این استان در وضعیت مشکی یعنی فوق پرخطر قرار دارند. ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار در این شهرها در حال اجراست و لزوم اتخاذ محدودیت های مصوب در این شهرها امری لازم و ضروری است.
لاری ادامه داد: استان سمنان از نظر موارد بروز هفتگی موارد جدید کرونا دومین استان کشور و از نظر موارد هفتگی مرگ و میر چهارمین استان کشور است. میزان موارد مثبت کرونا در هفته گذشته در این استان ۶۷ نفر به ازای هر ۱۰۰هزار نفر بوده است و میزان مرگ و میر هفتگی در استان سمنان ۷۹.۵ نفر به ازای هر یک میلیون نفر بوده است که در هر دو مورد از میانگین کشور با اختلاف بالاتر است.
وی گفت: میانگین سن بستری کووید۱۹ در استان سمنان ۵۷ سال، میانگین سن فوتی ها در این استان بر اثر کرونا ۷۱ سال است و روند ابتلا در این استان نیز همسو با سایر استانها به صورت خانوادگی است. امیدواریم با عمل به توصیه های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی مردم و مسئولان شاهد توقف روند صعودی کرونا در استان سمنان باشیم.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: با شروع محدودیت های جدید کرونایی مصوب ستاد ملی کرونا، محدودیت های مصوب قبلی لغو نمی شود. محدودیت های جدید به محدودیت های قبلی اضافه می شود و هیچ محدودیتی لغو نشده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان قرنطینه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان قرنطینه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت ویروس کرونا سمنان قرنطینه فاصله گذاری اجتماعی بهداشت و سلامت اخبار کنکور استان سمنان محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور