Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیداری دوستانه تیم‌های ملی فوتبال هلند - اسپانیا امشب به مصاف هم می‌روند.

این ۲ تیم که خود را برای هفته پنجم لیگ ملت‌های اروپا آماده می‌کنند امشب و در دیداری دوستانه در ورزشگاه آمستردام هلند به مصاف یکدیگر می‌روند.

در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی اسپانیا شنبه به مصاف سوئیس می‌رود و هلند نیز یکشنبه برابر بوسنی صف آرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال هلند از چهار مسابقه قبلی خود در لیگ ملت‌ها ۵ امتیاز کسب کرده است و در رتبه سوم گروه خود قرار دارد. اسپانیا نیز با ۷ امتیاز از چهار مسابقه در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم ملی فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، دانشگاه های اسپانیا نیز امروز سه شنبه به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند.

بر اساس اعلام این رسانه، دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در شهر مادرید پایتخت این کشور نیز در ابراز همبستگی با فلسطین چادرهایی برپا کرده و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری ها در اراضی اشغالی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی اِی بی سی نیوز، در اسپانیا ده‌ ها دانشجو بیش از یک هفته را در یک چادرهای معترضان حامی فلسطین در پردیس دانشگاه «والنسیا» گذرانده‌ اند.

گزارش این رسانه در این خصوص حاکیست: اردوهای مشابهی از دیروز دوشنبه در دانشگاه بارسلونا و دانشگاه کشور باسک هم برپا شد. گروهی به نمایندگی از دانشجویان در دانشگاه‌ های دولتی مادرید اعلام کردند که اعتراضات خود را در روزهای آینده علیه جنگ افزایش خواهند داد.

این در حالیست که تظاهرات های مشابهی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت های اشغالگران قدس در غزه در سراسر جهان به صورت روزانه در حال برگزاری است.

کد خبر 6099615

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • دانشگاه‌های اسپانیا به جنبش جهانی حمایت از فلسطین پیوستند
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند