Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدایی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت فعالین این هیئت به چهارهزار خانوار کمک رسانی صورت گرفته است، گفت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به همت خیرین به منظور ارایه خدمات نیازمندان جمع آوری شده است.

«علی اکبر فدایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به استمرار کمک های مومنانه از سوی هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن بسیاری از خانواده ها پس از این بحران، رویکرد کمک رسانی به این افراد و خانواده های تحت پوشش خیریه این هیئت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران بیان کرد: تهیه داروی بیماران، کمک به پرداخت اجاره منزل نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی بخشی از خدماتی بوده است که به این افراد ارایه شده است.ضمن اینکه فعالین این هیئت با راه اندازی پویش «باران رحمت» در چند مرحله به 150 خانواده نیازمند تحت پوشش حمایت های مادی داشته اند و به نیت حضرت فاطمه(س) بسته های معیشتی بین این خانواده ها توزیع می کنند.

 

فدایی خاطر نشان کرد: در مجموع از اسفند ماه سال 98 تاکنون بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان کمک نقدی به چهار هزار خانواده نیازمند به همت خیرین هیئت رزمندگان اسلام به نیازمندان انجام شده است و خوشبختانه شرکت کنندگان در مراسم های عزاداری هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران با روحیه جهادی و ایثارگری در کمک رسانی به هموطنان همواره پیشرو بوده اند.

 

برنامه های مذهبی هیئت رزمندگان اسلام در غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی برگزار می شود و 27 سال است که برنامه های ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان آن به عنوان یکی از محافل مورد توجه جوانان شناخته می شود. فعالین این هیئت در حوادث ناگوار همچون سیل و زلزله و کمک به بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از ویروس کرونا کمک های نقدی هیئت رزمندگان اسلام هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

 دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد.

به گزارش تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را به‌عهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلّیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دوماهه هم یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد،
این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است، گویا در این مدت کارهای مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به‌صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

به‌موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را به‌عهده دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رسانه پرتغالی به شکست سپاهان مقابل پیکان مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟