Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:24:24 GMT

کومان: بارسای با مسی بهتر از بی ‌مسی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۳۵۵۷۵

کومان: بارسای با مسی بهتر از بی ‌مسی است

به گزارش خبرگزاری فارس، رونالد کومان در تازه‌ترین مصاحبه خود در خصوص مسی صحبت کرد و از روزهای تیره پس از باخت بارسلونا مقابل بایرن مونیخ گفت.

سرمربی کنونی بارسلونا اظهار داشت: وقتی به این تیم رسیدم به من گفتند مسی بسیار ناراحت است. من به خانه‌اش رفتم و با او صحبت کردم.

وی ادامه داد: لئو برای من دلایل خود را توضیح داد و من نیز صادقانه به او پاسخ دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان اظهار داشت: من به مسی گفتم که تنها چیزی که دست من است، فوتبال است. من سیستم بازی، جایگاه او در ترکیب و اهمتیش در باشگاه را می‌توانم بهبود بخشم. مشکلی که او داشت را من نمی‌توانستم تغییر بدهم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: مسی به من نشان داده که چه شخصیتی است و می‌خواهد همه چیز را ببرد. می‌خواهد بهترین باشد و حتی با مشکلات درون باشگاه در بالاترین سطح ادامه دهد.

وی تصریح کرد: بارسای با مسی بهتر از بارسای بدون مسی است.

کومان در خصوص ستاره فرانسوی خود نیز صحبت کرد و اظهار داشت: گریژمان خوب کار می‌کند. عملکرد پیشرفت کرده ولی باید بدانیم همه چیز در دست خود بازیکن است. ما می‌توانیم به او کمک کنیم که بهترین نمایشش را نشان دهد ولی در آخر همه چیز در دست خودش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسی کومان بارسلونا گریژمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۳۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت:«من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهاجمیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید. 
اما آنها باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

دیگر خبرها

  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد